Raimo Pudas K-Citymarket Raahen kauppiaaksi

Raimo Pudas aloittaa 1.4.2020 K-Citymarket Raahen kauppiaana yhdessä puolisonsa Kristan kanssa. Raahen nykyiset kauppiaat Päivi ja Seppo Ahoketo jäävät eläkkeelle kolmekymmentä vuotta kestäneeltä kauppiasuraltaan.

Kauppias Raimo Pudas siirtyy Raahen K-Citymarketiin Oulun K-Supermarket Kaijonharjusta, jossa hän on ollut kauppiaana vuodesta 2017. K-Citymarket Raahe on kauppiaan kolmas kauppapaikka. Pudakset ovat paluumuuttajia: ennen Kaijonharjua he työskentelivät Raahen K-Supermarket Kreivintorin kauppiaina.

”Lähdemme positiivisella mielellä Raaheen, ja odotukset uuden kauppapaikan suhteen ovat korkealla. Meillä on hyviä kokemuksia alueesta ja asiakkaista, joten on mukava lähteä rakentamaan alueen asiakkaiden näköistä ja arvoista kauppaa. K-Citymarket Raahe on perinteinen kauppapaikka, jota on kehitetty pitkällä aikajänteellä. Kiitos kuuluu Päivi ja Seppo Ahokedolle, joiden työ näkyy myös hyvänä asiakastyytyväisyytenä”, Pudas kertoo.

Päivi ja Seppo Ahoketo tulivat K-Citymarket Raahen kauppiaiksi vuonna 2005, kun samalla paikalla sijainnut K-Supermarket laajennettiin K-Citymarketiksi.  Eläkepäivät kutsuvat pariskuntaa päivälleen tasan kolmenkymmenen vuoden kauppiasuran jälkeen. Pariskunnan pitkä kauppiasura alkoi aprillipäivänä 1990 Kannuksen silloisessa K-hallissa.

”Vuosiin on mahtunut huikea kaari kaupan kehitystä, muutosta, vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Sitä on yrittäjyys, antoisaa. Kiitos kaikille kanssamme tätä työtä tehneille, henkilökunnalle, asiakkaille, sidosryhmille ja yhteistyökumppaneille näistä vuosista. Onnea Raimolle ja Kristalle, kapula on teillä", edelliset kauppiaat Päivi ja Seppo Ahoketo kiittävät.

Pudakset aikovat kehittää K-Citymarket Raahea edelleen entistäkin paremmaksi yhdessä henkilökunnan ja asiakkaiden kanssa korostaen valikoimia, runsautta ja asiakaspalvelua.

”Olen asiakkaille tuttu, palveleva kauppias, jonka tapaa usein kaupan hyllyjen välistä. Haluan kehittää uutta kauppaa asiakkaiden ehdoilla ja tuoda saataville sellaisia asioita, joita he toivovat. Aion tuoda tarjolle uudenlaisia ruokatrendejä sekä tuoretta kalaa ja lihaa entistäkin kattavammin”, Pudas kuvailee.

K-Citymarket Raahen henkilökunta siirtyy vanhoina työntekijöinä uuden kauppiaan palvelukseen.

”K-kauppiaana olossa mielenkiintoisinta on yrittäjyys ja se, että pääsee toteuttamaan itseään. Sen myötä toiminta on monipuolista. Yrittäminen näkyy myös arjen rutiineissa, ja Krista-puoliso onkin tiivisti mukana päivittäisissä kaupan toiminnoissa”.

Perheeseen kuuluvat puolison lisäksi jo aikuisuuden kynnyksellä olevat Santeri (19) ja Veera (17) sekä kohta 15 vuotta täyttävä Henri. Lapset ovat kaupan askareissa mukana aina tarpeen mukaan. Kauppiaan vapaa-aika kuluu puolestaan urheilun parissa.

K-kauppias Raimo Pudas,
040 591 3515, raimo.pudas@k-supermarket.fi
K-ryhmän viestintä, p. 050 596 7977, viestinta@kesko.fi (arkisin klo 8-16)

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset valikoimat elintarvikkeita ja käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan inspiroivista valikoimistaan ja palveluistaan, erinomaisesta ruokaosaamisesta sekä vaivattomasta asiointikokemuksesta. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 81 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi

K-Citymarket – Aikasi arvoinen kauppa.