Raimo Pudas Ouluun avattavan uuden K-Supermarket Kaijonharjun kauppiaaksi

Raimo Pudas (44) siirtyy Raahesta K-Supermarket Kreivintorilta Ouluun marraskuun lopussa avattavan uuden K-Supermarket Kaijonharjun kauppiaaksi. Asiakkaat voivat jo kertoa toiveitaan kaupasta ja valikoimista kaupan Facebook-sivuilla.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 31.8.2017

Moderni, uuden ajan K-Supermarket avataan 30. marraskuuta. Se tuo uutta ilmettä ja vetovoimaa Kaijonharjun perinteiselle ostarialueelle, jossa uuden kaupan tieltä on vanhempia rakennuksia purettu pois. Kaupan läheisyydessä toimii yli 20 000 opiskelijan ja opettajan yliopistoalue.

- Kaupasta tehdään, koko K-Supermarket ketjun tapaan, tavallista parempi ruokakauppa. Alueella on paljon kiireisiä opiskelijoita, joten nopean asioinnin mahdollistaminen ja ruoanlaiton helpottaminen korostuvat kaupassa. Lisäksi alueen asukkaiden monikulttuurisuus tuo oman mielenkiintoisen sävyn kaupankäyntiin, sanoo Raimo Pudas.

- Toteutamme K-ryhmän yhteistä asiakaslupausta ”K-jotta kaupassa olisi kiva käydä” hyvällä asiakaspalvelulla ja asiakkaita kuuntelemalla sekä heidän toiveitaan toteuttaen. Tarvitsemme tuoreen henkilökunnan sekä asiakkaiden apua, jotta tuotteistus ja koko kauppa on asiakkaidemme näköinen. Avaaminen lähestyy päivä päivältä, ja olemmekin jo avanneet kaupan omat Facebook-sivut osoitteessa www.facebook.com/kaijonharju. Sivuista saa tykätä ja sinne voi jo etukäteen laittaa toiveita tuotetarjonnasta ja valikoimistamme, Raimo kannustaa asiakkaita.

K-Supermarket Kaijonharju tulee työllistämään noin 15 – 20 henkilöä. Työntekijöiden rekrytointi on täydessä käynnissä ja myös siitä löytyy tietoa kaupan Facebook-sivuilta.

Raimo Pudas on työskennellyt eri tehtävissä kaupan alalla jo 30-vuoden ajan. K-Supermarket Kreivintorilla Raahessa hän aloitti kauppiaana noin kolme vuotta sitten, jolloin kauppa muuttui K-Marketista K-Supermarketiksi laajennettuna ja kokonaan uudistettuna. Työn ohella Raimo on suorittanut muun muassa AMK Liiketalouden Tradenomin tutkinnon, yrittäjän ammattitutkinnon sekä K-ryhmän kauppiasvalmennuksen.

- Kauppiasurassa mielenkiintoista on yrittäjyys ja sen myötä toiminnan monipuolisuus. Lisäksi se, että saa tehdä töitä asiakkaiden parissa ja toimia kaupankäynnin sydämessä, Raimo sanoo.

Raimo Pudaksen perheeseen kuuluvat kaupan toiminnassa mukana oleva puoliso Krista Pudas (40) sekä kolme lasta, joista vanhimmat jo auttavat kaupan perustöissä opiskelujensa lomassa. Omakotitalo, lasten opiskelut ja harrastukset sekä omat urheiluharrastukset pitävät huolen kauppiaan vapaa-ajan kulumisesta!

Lisätietoja: K-kauppias Raimo Pudas, puh.040 591 3515, raimo.pudas@k-supermarket.fi

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.