Riikka Boman-Kankkunen ja Juha Kankkunen kolmen K-Marketin kauppiaiksi Varkaudessa: "Tervetulloo ostoksille kuten ennenniin!"

KESKO ALUETIEDOTE 5.1.2017

Kolme Siwasta K-Marketiksi muutettua kauppaa saa K-kauppiaan Varkaudessa. Riikka Boman-Kankkunen (45) ja Juha Kankkunen (54) aloittavat kauppiasuransa tammikuussa K-Market Kyllikinkadun kauppiaina. Vuoden loppuun mennessä kauppiaspari ottaa vastuulleen vielä Atolantien ja Könönpellon K-Marketit.

Tuore kauppiaspari lähtee rakentamaan kaupoista palvelevia ja omien asiakaskuntiensa näköisiä lähikauppoja. Asiakaskunnan odotukset kauppiaspari jo tuntee: "Lupsakkaita savolaisia, jotka odottavat hyvvää palavelua. Tervetulloo ostoksille kuten ennennii!" K-kauppias Riikka Boman-Kankkunen toivottaa.

"Tavoitteenamme on saada valikoimiin runsaasti paistotuoretta leipää ja leivonnaisia sekä lähituottajien tuotteita. Rakennamme jokaiseen kauppaan asiakkaiden näköisen valikoiman yhdessä asiakkaiden ja rautaisista ammattilaisista koostuvan henkilökuntamme kanssa", Riikka kertoo.

Kauppojen työllistämät noin 15 henkilöä siirtyvät kauppiasparin palvelukseen vanhoina työntekijöinä. "Työntekijät saavat nyt lisää vastuuta ja vapautta tehdä työtään. Jokainen pääsee esittämään omat toiveensa, ja rakennamme yhdessä kaupoista sen 'meidän kaupan'", Riikka sanoo.

Riikka Boman-Kankkunen on toiminut kaupan alalla eri tehtävissä yhteensä noin 18 vuoden ajan. Puoliso Juha Kankkunen on toiminut ennen kauppiasuraansa turvallisuusalan tehtävissä. Pari on toiminut aiemmin myös kahden R-kioskin kauppiaana.

Perheeseen – tai Riikan sanoin "heimoon" – kuuluvat myös kuusi lasta, yksi lapsenlapsi ja kolme koirapoikaa. Riikan harrastuksena on neulominen ja perhe matkustelee mielellään koti- ja ulkomailla.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja tänä vuonna jopa 200 entistä Siwaa ja Valintataloa saa K-kauppiaan. Kaikki K-Marketeiksi muutetut kaupat on siirretty K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 aikana. K-ryhmän uudessa liiketoimintamallissa yhdellä kauppiaalla voi olla useita kauppoja.

Riikka Boman-Kankkusen ja Juha Kankkusen kaupat Varkaudessa:

• 30.1.2017 alkaen: K-Market Kyllikinkatu (os. Kyllikinkatu 1)
  • 6/2017 alkaen: K-Market Atolantie (os. Atolantie 7)
  • 11/2017 alkaen: Siwa Könönpelto (os. Kurolantie 1; muutetaan K-Marketiksi viikolla 10)

Kuva K-kauppias Riikka Boman-Kankkusesta liitteenä.

K-kauppias Riikka Boman-Kankkunen, puh. 040 768 6714.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: