Riistaveden lähipalvelut paranevat – K-Marketiin täysremontti

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.8.2019

Koillisessa Kuopiossa Riistavedellä sijaitseva K-Market Riistaherkku uudistetaan syksyn aikana. Kauppa menee remontin ajaksi kiinni su 22.9.2019 ja avataan asiakkaille täysin uudistettuna marraskuun puolen välin maissa Isäinpäivän jälkeisellä viikolla.

K-Market Riistaherkun kauppiasyrittäjät Jarkko ja Maarit Ikonen aloittivat kauppiaina Riistaherkussa huhtikuussa ja luotsaavat jatkossa myös uudistettua kauppaa.

• K-market Riistaherkku uudistetaan vastaamaan nykyajan tarpeita. Vanhat, epäkäytännölliset ja kuluneet tilat uusitaan perinpohjaisesti ja kaupan tekniikka tulee olemaan uutta, nykyaikaista ja energiatehokkaampaa. Samalla kertaa käydään läpi kaupan valikoima ja lisäpalvelut toimintaympäristön asettamia vaatimuksia vastaavaksi. Asiakkaita on kuunneltu kevään ja kesän aikana herkällä korvalla, tuumaavat kauppiaat.

Remontin aikana K-Market Riistaherkun Postin palvelut hoituvat K-Market Vuorelassa tai K-Market Timantissa Kaavilla. Matkahuollon ja Schenckerin pakettipalvelut hoituvat Kuopiossa, Kaavilla tai Tuusnimellä.

• K-ryhmä on uudistanut viime aikoina merkittävästi ruokakauppojaan. Ostimme kesällä K-Market Riistaherkun tilat, sillä haluamme säilyttää ja kehittää lähipalveluita myös Riistavedellä, Keskon Itä-Suomen aluejohtaja Jari Kuosmanen sanoo.

K-kauppias Jarkko Ikonen, puh. 044 340 0104
Keskon Itä-Suomen aluejohtaja Jari Kuosmanen, puh. 050 368 7980

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi