Rintamäet K-Supermarket Kompin uusi kauppiaspari

KESKO ALUETIEDOTE 9.1.2017

Sirpa (49) ja Jarmo (50) Rintamäki palaavat Merikarvialta kotikaupunkiinsa, kun he 26.2. aloittavat Ikaalisissa K-Supermarket Kompin kauppiasparina.

K-Supermarket Kompin nykyinen kauppias Juuso Mustonen siirtyi vuodenvaihteessa kauppiaaksi Tampereelle. Hän kiittää asiakkaitaan yhteisestä ajasta ja toivottaa onnea ja menestystä uudelle kauppiasparille Kompissa.

”On ihanaa palata kauppiaaksi kotikaupunkiin. Haluamme palvella alueen asukkaita osaavalla ja iloisella otteella”, Sirpa sanoo.

Sirpa ja Jarmo aloittivat yhteisen kauppiasuransa vuonna 2014 Merikarvialta, jossa he ovat olleet K-market-kauppiaita.

Kauppiasurassa heitä kiehtoo vuorovaikutus asiakkaiden parissa sekä yrittäjyys.

Kauppiaspari kertoo, että Ikaalisissa K-Supermarket Kompin ykkösasiaksi nostetaan hyvä asiakaspalvelu.

”Aiomme kuunnella asiakkaitamme ja tehdä kaupasta viihtyisän. Kaupastamme löytyvät kaikki herkut arkeen ja juhlaan. Valikoimassamme painottuvat muun muassa tuoretuotteet sekä lähi- ja pientuottajien tuotteet,” Sirpa toteaa.

K-Supermarket Kompin 14 kaupan alan ammattilaista siirtyy uuden yrittäjän palvelukseen.

Vapaa-aikana Rintamäen perheessä viihdytään keittiössä kokkaillen, luetaan sekä kierretään uusissa paikoissa asuntoautolla. Perheeseen kuuluu vanhempien lisäksi pojat Niko ja Pasi.

Lisätietoja: K-kauppias Sirpa Rintamäki, puh.0407412797

K-supermarket

K-supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka ovat sekä laadukkaita että edullisia helpon asioinnin ostospaikkoja. Vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen henkilökunta, kattava palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet sekä Pirkka- ja K-Menu-tuotteet. K-supermarket-ketjuun kuuluu 220 kauppaa, joiden asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-kauppiaat. K-supermarketit toimivat Keskon päivittäistavarakaupan kanssa ketjuliiketoimintamallilla. www.k-supermarket.fi