Rovaniemen Neste K Reissumiehen uudistus käynnistyi – asemalle rakentuu lukuisia täysin uusia palveluja

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 15.5.2017

Neste K Reissumiehen uudistus on alkanut. Aseman remontti kestää kesäkuun loppuun, mutta asema on remontin ajan asiakkaille avoinna. Liikenneaseman ilme ja sisustus uusitaan ja samalla aseman ruokatarjonta monipuolistuu. Asemalle tulee myös sähköautojen latauspiste. Neste K Reissumiehen kauppiaana toimii Tuuli Kurkinen yhdessä puolisonsa Marko Kurkisen kanssa.

– Pyrimme minimoimaan remontista aiheutuvat häiriöt asiakkaillemme ja palvelemme koko remontin ajan. Uudistuksessa koko liikenneasema remontoidaan lattiasta kattoon ja palvelut kehittyvät huimasti eteenpäin, kertoo Neste K Reissumiehen kauppias Tuuli Kurkinen.

Autoilijoille asemalta löytyy jo nyt uudistettu moderni Quick Wash -pesupalvelu. Uudistuksessa asemalle rakennetaan myös sähköautojen latauspiste.

– Aseman vahvuuksina remontin jälkeen on siistitty ja laajennettu piha moninaisine polttoainevalikoimineen. Parkkitilaa tulee myös raskaalle liikenteelle. Uusi moderni sisustus toteutetaan asiakasmukavuus edellä. Asiakasta huomioidaan myös uudenlaisella kassojen sijoitteluilla, jolla asioinnista tehdään sujuvampaa, kertoo Kurkinen.

Lähiruoasta erottautumistekijä

– Paikallisena liikenneasemana aiomme erikoistua kotimaisen ruoan ja lähiruoan tarjontaan, josta haemme erottautumistekijää muista liikenneasemista. Yhteistyötä haetaan jatkuvasti paikallisten ruokatuottajien kanssa, sanoo Kurkinen.

Liikenneaseman ravintola uudistetaan Koon keittiöksi ja samalla aseman ruokalista uudistuu 2020-luvulle tarjoten herkullisia uutuuksia. Paremman ruoan lisäksi asemalla mahdollistetaan myös laadukkaampi nopean ruokailun mahdollisuus. Reissumieheen tulee noutopöytä, uusia välipalaleipiä, uusia grillituotteita, mutta näiden lisäksi myös Kotipizza ‑ravintola.

– Lounastarjontaa kehitämme asiakaspalautteiden myötä. Haluamme tarjota ravinteikasta, terveellistä ja maukasta kotiruuan tyyppistä lounasta, jonka jälkeen ei tarvitsisi nälkäisenä poistua. Aiomme myös huomioida hyvin kasvisruokailijat ja erikoisruokavaliot, kertoo Kurkinen.

Remontin lisäksi myös henkilökunnan ruokaosaamista tullaan syventämään keittiömestari Pekka Terävän johdolla Food Camp Finlandin ravintolakoulutuksessa Helsingissä.

Liikenneasema palvelee edelleen myös ruokakaupan palveluillaan, josta löytyy hyvä valikoima ruoanlaiton perusraaka-aineita ja myös paikallisia tuotteita.

Neste K Reissumies työllistää suoraan 15 paikallista henkilöä.

Tavoitteena 100 Neste K -aseman verkosto

Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin 100 Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

K-kauppias Tuuli Kurkinen, p. 040 586 4818
Ketjujohtaja, Mikko Paukkonen, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.