• K-ryhmä/

Salossa aukeaa uusi Posti – K-Citymarketeihin odotetaan 3 miljoonaa Postin asiakasta vuonna 2017

KESKO ALUETIEDOTE 16.1.2017

Tänään aukeaa jälleen uusi Posti, kun K-Citymarket Salon yhteyteen avataan uusi Postin täyden palvelun myyntipiste. Postin palvelut kaupan yhteydessä ovat osoittautuneet erittäin suosituiksi.

Postipalveluiden hoitaminen on Salossa jatkossa entistä helpompaa, kun postiasioinnin voi hoitaa ruokaostosten yhteydessä. Postiasioinnin siirtyminen päivittäistavaraostosten onkin osoittautunut suosituksi. K-Citymarketien yhteydessä olevissa Posteissa asioi vuoden 2016 aikana 1,4 miljoonaa asiakasta. Vuonna 2017 määrän odotetaan nousevan noin 3 miljoonaan.

Posti on asiakkaiden toiseksi eniten arvostama palvelu kaupan yhteydessä pankkiautomaatin jälkeen. Palvelun merkitys on kasvanut vuodesta 2008 19 %.[1]

”Postipalvelut ovat erittäin tärkeitä asiakkaillemme. Ihmiset haluavat asioida Postissa ruokaostosten yhteydessä. Pitkien aukioloaikojen ansioista sen voi nykyään tehdä juuri silloin, kun itselle parhaiten sopii”, toteaa K-Citymarket-ketjun johtaja Johanna Kontio.

K-Citymarket Salo on 26. ketjun myymälä, jonka yhteyteen avataan Posti. Salon lisäksi Posti aukeaa tänä vuonna vielä kuuteen K-Citymarketiin. Tämän jälkeen jo 32 K-Citymarketissa on Postin palvelut.

[1] Suomi Syö -tutkimus, Taloustutkimus Oy 2016.

Viestintäpäällikkö Satu Pusa, Kesko, päivittäistavaratoimiala, p. 040 771 0650

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 80 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi.

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä

Avainsanat: