Sanna ja Ilkka Törmikoski K-Market Haapaveden uusiksi kauppiaiksi

Sanna (43) ja Ilkka (43) Törmikoski aloittavat kauppiasuransa K-Market Haapaveden uusina kauppiaina 1. joulukuuta. He lupaavat panostaa iloiseen palveluun ja helppoon asiointiin.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 30.10.2017

Sanna Törmikoski vietti lapsuutensa kaupan hyllyjen välissä, sillä sekä hänen vanhempansa että pappansa toimivat aikoinaan K-kauppiaina. Sanna on koulutukseltaan laskentatoimen merkonomi ja hän on suorittanut myös K-ryhmän kauppiasvalmennuksen sekä yrittäjän ammattitutkinnon. Ilkka Törmikoski on koulutukseltaan mielenterveyshoitaja. Törmikosket ovat aiemmin toimineet yrittäjinä sosiaalialalla.

- Olen haaveillut kauppiasurasta pitkään ja nyt iloitsen mahdollisuudesta aloittaa K-Market Haapaveden kauppiaana. Kauppiasurassa minua kiehtoo ihmisten parissa työskentely, työn monipuolisuus, yrittäjyys sekä mahdollisuus kehittyä ja oppia uutta, sanoo Sanna.

Uusi kauppiaspari lupaa kehittää K-Market Haapaveden valikoimia asiakkaiden tarpeiden mukaisiksi paikalliset tuotteet sekä erikoisruokavaliot huomioiden. Myös tuoretuotteisiin tullaan panostamaan. Jatkossa kaupasta löytyvät myös Nordean maksuautomaatti sekä Postin, Matkahuollon ja Veikkauksen palvelut. Kauppiaat toivovat saavansa kauppaan mahdollisimman pian remontin, koska kaupan nykyaikaistaminen toisi helppoutta ja mukavuutta asiointiin.

- K-Market Haapavesi on pieni kyläkauppa, jossa haluamme korostaa iloista ja hyvää asiakaspalvelua sekä helppoa asiointia. Toivomme, että asiakkaat tulevat rohkeasti juttusille ja kertovat kehitysideoita sekä valikoimatoiveita. Yhdessä asiakkaiden ja henkilökunnan kanssa saamme kaupasta toimivan, sanovat Sanna ja Ilkka.

K-Market Haapavesi työllistää kauppiaiden lisäksi seitsemän kaupan alan ammattilaista, jotka siirtyvät vanhoina työntekijöinä uusien kauppiaiden palvelukseen.

Sannan ja Ilkan perheeseen kuuluvat lapset Aleksi (19), Konsta (17), Aatos (15) ja Kaisa (13). Pariskunnan vapaa-aika kuluukin lasten ja perheen viiden koiran parissa. Lisäksi Sanna harrastaa käsitöitä sekä kyläyhdistys- ja partiotoimintaa. Ilkka harrastaa metsästystä sekä toimii riistanhoitoyhdistyksen luottamustoimissa. Vapaa-aikaa perhe viettää myös mökillä Kuhmossa Lentiirajärven rannalla.

Lisätietoja: K-kauppias Sanna Törmikoski, puh. 044 237 4299

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta