Sanna Järveläinen kahden K-Marketin kauppiaaksi Hyvinkäälle

Vantaalla K-Market kauppiaana toimiva Sanna Järveläinen (38) siirtyy Hyvinkäälle ja aloittaa K-Market Munckinkadun kauppiaana 30. lokakuuta. Kauppa on entinen Valintatalo. Ensi vuoden maaliskuussa hän ryhtyy luotsaamaan myös K-Market Sahanmäkeä, joka on entinen Siwa.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 2.10.2017

Lappeenrannasta kotoisin oleva, nykyisin Hyvinkäällä asuva Sanna aloitti kaupan alan työt 2000-luvun alussa Helsingissä K-Supermarket Laajasalon kassalla opiskelujen ohessa. Esimies- ja kauppiasvalmennukset suoritettuaan hän aloitti kauppiasuransa vuonna 2011 K-Market Naapurissa Vantaalla.

”Asiakaspalvelu on lähellä sydäntäni. Yhdessä henkilökunnan kanssa tekeminen ja asiakkaiden odotusten ylittäminen haastavat tekemään ja ideoimaan uutta. Kaupassa jokainen päivä on erilainen, kauppiaan työ on todella monipuolista eikä tekeminen lopu koskaan”, Sanna perustelee viihtymistään kauppiaana.

Kauppojensa kehittämisessä Sanna keskittyy viihtyisyyteen, ruokaisuuteen ja hyvään asiakaspalveluun. K-Market Munckinkadulla hän lupaa panostaa tuorepuoleen, erityisesti leipä-, hedelmä- ja vihannesosastoihin. Valikoimia kehitetään asiakkaiden toiveiden perusteella ja mukaan otetaan myös paikallisten tuottajien tuotteita. K-Market Sahanmäen valikoima rakennetaan pieneen lähikauppaan sopivaksi.

”Kyläkauppa kaikkine palveluineen voi sijaita myös kaupungissa. Asiakkaat tekevät kaupan ja asiakkaiden toiveilla on suuri vaikutus kaupan valikoimiin. Tulkaahan nykäisemään hihasta ja juttelemaan, tullaan tutuiksi puolin jos toisin”, Sanna kannustaa asiakkaita.

Kauppojen henkilökunta siirtyy vanhoina työntekijöinä uuden kauppiaan palvelukseen. Henkilökuntaan kuuluu 15 kaupan alan konkaria, joiden kanssa työskentelyä Sanna odottaa innolla.

Sannan perheeseen kuuluvat avopuoliso sekä 9-vuotias poika. Kauppiaan vapaa-aika kuluu vetokoiraharrastuksen parissa, yhdistystoiminnassa, puutarhan hoidossa sekä kanojen kanssa puuhaillessa.

Sanna Järveläisen kaupat Hyvinkäällä:
• 30.10.2017 alkaen K-Market Munckinkatu (os. Munckinkatu 37 )
• 5.3.2018 alkaen K-Market Sahanmäki (os. Runeberginkatu 5)

Lisätietoja: K-kauppias Sanna Järveläinen, puh.050 465 8513

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.