Sanna Vuorenmaa kolminkertaiseksi K-Market-kauppiaaksi Rovaniemellä

KESKO ALUETIEDOTE 6.3.2017

Yli puolet elämästään kaupan alalla työskennellyt Sanna Vuorenmaa (42) aloittaa K-kauppiasuransa maaliskuussa K-Market Saarenkylän kauppiaana. Kesällä Sannan luotsattavaksi siirtyvät myös Nivavaaran ja Syväsenvaaran K-Marketit. Kaupat ovat entisiä Siwoja.

Ennen kauppiasuraansa Sanna on ehtinyt tehdä 24 vuoden uran muun muassa Siwoissa, Valintataloissa ja K-Marketissa ensin kassamyyjänä, sitten apulaismyymäläpäällikkönä ja viimeisten 13 vuoden ajan myymäläpäällikkönä. Usean kaupan mallikin on tullut tutuksi monimyymäläpäällikön työssä.

"Kauppiasura on pitkäaikainen unelmani, joten tähän mahdollisuuteen oli pakko tarttua! Odotan innolla, että pääsen toteuttamaan itseäni kauppiaana. Halu kehittyä ja kehittää kauppoja on valtavan suuri, ja pää on täynnä ideoita", K-kauppias Sanna Vuorenmaa iloitsee.

Kauppapaikoista erityisesti ensimmäisenä Sannalle siirtyvä K-Market Saarenkylä on tuttu, sillä Sanna on työskennellyt kaupassa 12 vuoden ajan.

"Asiakaskunnasta löytyy paljon tuttuja kasvoja. Haluamme olla vanhoille ja uusille asiakkaillemme jatkossakin paras lähikauppa, josta jokainen asiakas voi lähteä tyytyväisenä kotiin. Toiveenani on, että hyvä työilmapiiri ja henkilökunnan fiilis välittyvät myös asiakkaille", Sanna sanoo.

Kaupan valikoimaa Sanna aikoo kehittää entistä ruokaisammaksi. Tuore kauppias on kiinnostunut ottamaan valikoimiin myös paikallisten toimittajien tuotteita sekä muita asiakkaiden toivomia tuotteita.

"Aion korostaa kaupassa jatkossakin tuoreutta ja hyvää hedelmä- ja vihannesosastoa. Panostamme myös saatavuuden vahvistamiseen ja inspiroiviin esilleasetteluihin. Tavoitteena on, että jokainen asiakas saisi meiltä päivittäiset ruokatavaransa – ja tietysti vähän enemmänkin", Sanna sanoo.

Kauppojen työllistämät noin 20 työntekijää siirtyvät Sannan palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

Sanna Vuorenmaan perheeseen kuuluvat aviomies Juhani sekä lapset Kia (15) ja Kimi (13). Perheen vapaa-aika kuluu lasten jalkapalloharrastuksen parissa. Sanna tunnustautuu myös intohimoiseksi penkkiurheilijaksi.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja tänä vuonna jopa 200 entistä Siwaa ja Valintataloa saa K-kauppiaan. Kaikki K-Marketeiksi muutetut kaupat siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä. K-ryhmän uudessa liiketoimintamallissa yhdellä kauppiaalla voi olla useita kauppoja.

Sanna Vuorenmaan K-Marketit Rovaniemellä:

• 13.3.2017 alkaen: K-Market Saarenkylä (os. Napapiirintie 2)
  • 6/2017 alkaen: K-Market Nivavaara (os. Tikanperä 1)
  • 8/2017 alkaen: K-Market Syväsenvaara (os. Juppotie 2)

Ruokakaupan palveluiden lisäksi kaupoista löytyy asiakkaiden toivomia lähipalveluita kuten Osta & Nosta -käteispalvelu, Matkahuollon pakettipalvelu ja Veikkauksen pelit.

Kuva K-kauppias Sanna Vuorenmaasta liitteenä.

K-kauppias Sanna Vuorenmaa, puh. 040 830 2125.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: