Sanna Ylisaari ja Juha-Pekka Puro ovat K-Market Viljamin uusi kauppiaspariskunta

Sanna Ylisaari (35) ja Juha-Pekka Puro (33) aloittavat kauppiasuransa K-Market Viljamin uutena kauppiaspariskuntana Peräseinäjoella maaliskuun 1. päivänä.

KESKO ALUETIEDOTE 17.2.2017

Sanna Ylisaari on työskennellyt kaupan alalla 18-vuotiaasta lähtien, muun muassa kahdeksan vuotta myymäläpäällikkönä moottoripyöräalan ajovarustepuolella. Hän suoritti kauppiasharjoittelun K-Market Kärjessä Seinäjoella ja valmistui kauppiaaksi keväällä 2016. Hän on innoissaan, että pääsee vihdoin kehittämään omaa kauppaa.

- Kauppiasurassa minua kiehtoo erityisesti yrittäjyys, uuden oppiminen, asiakaspalvelu ja myynti, kertoo Sanna Ylisaari. Puolisoni on ollut hyvänä tukena koko koulutusohjelman ajan, ja hänen moniosaamiselleen on paljon tarvetta kaupassamme. Nyt lähdemmekin yhdessä puolisoni ja henkilökuntamme kanssa kehittämään kauppaa ja tekemään siitä hyvän jutun paikkakunnalle, lisää uusi kauppias.

Uusi kauppiaspariskunta aikoo heti alussa ottaa kaupan valikoimiin tuoreet omapaistotuotteet. He lupaavat myös kehittää lähellä tuotettujen tuotteiden valikoimaa sekä huomioida erikoisruokavalioita tarvitsevat asiakkaat.

- Tavoitteenamme on kehittää kaupastamme nuorekas ja nopeassa elämäntahdissa pysyvä, jatkuvasti kehittyvä koko perheen päivittäinen ostopaikka, sanoo Sanna Ylisaari. Kuuntelemme mielellämme asiakkaiden tuotetoiveita ja kehitysideoita, koska haluamme palvella heitä mahdollisimman kattavasti. Tulkaa siis rohkeasti vaihtamaan kuulumisia, hän kannustaa asiakkaita.

K-Market Viljami työllistää kauppiaspariskunnan lisäksi viisi työntekijää. Myös Juha-Pekan 12- ja 15-vuotiaat tyttäret toimivat tarvittaessa apuvoimina kaupassa.

Kauppiaspariskunnan voi bongata kesällä ajelemassa kauppaan moottoripyörillä tai vanhalla jenkkiautolla. Moottoripyörä- ja autoharrastuksen lisäksi Juha-Pekalla on ensi kesänä ehkä taskussaan purjelentolupakirja. Sanna toimii vapaa-aikanaan myös löytöeläinten parissa. Kauppiaspariskunnan omassa perheessä asustaa kolme kissaa.

Lisätietoja: K-kauppias Sanna Ylisaari, puh. 0400 353 050.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.