Sari Karinkanta kahden K-Marketin kauppiaaksi Tuusulassa

KESKO ALUETIEDOTE 30.1.2017

Sari Karinkanta (45) aloittaa K-kauppiasuransa 1. maaliskuuta K-Market Lahelan kauppiaana Tuusulassa. Toukokuussa tuoreelle K-kauppiaalle siirtyy myös parin kilometrin päässä sijaitseva K-Market Hyrylä, joka muutettiin Valintatalosta K-Marketiksi elokuussa.

Sarin tavoitteena on kehittää kaupoista moderneja uuden ajan kyläkauppoja, joissa asiakkaiden toiveet otetaan vahvasti huomioon.

"K-Market Lahela on oikea perinteinen kyläkauppa, jonka vahvuuksia aion kehittää entisestään. K-Market Hyrylän erinomainen sijainti luo monia mahdollisuuksia. Valikoimiin tuon lisää paikallisia tuotteita ja ajankohtaisia erikoisuuksia", Sari valottaa suunnitelmiaan.

"Mielestäni kaupan tulisi palvella kaikkia aisteja. Kaupassa käynti on parhaimmillaan nautinto ja antoisa sosiaalinen tapahtuma. Kaupan tulee myös elää hetkessä. Pyrimme yhdessä ammattitaitoisen henkilökuntani kanssa luomaan kaupoille omanlaisensa rennon hengen", Sari kertoo. Sarin K-Marketit työllistävät yhteensä lähes 20 kaupan osaajaa.

Ennen K-kauppiasuraansa Sari on nähnyt kaupan alaa monesta eri näkökulmasta ja työskennellyt eri ketjuissa muun muassa konseptikehityksen, myymäläsuunnittelun ja hankintatyön parissa sekä tavaratalojohtajana. Takataskusta löytyvät kauppateknikon tutkinto, markkinointitutkinto ja johtamisen erikoisammattitutkinto.

"Kaikissa tehtävissäni yhteistä on ollut omien asiakkaiden tunteminen ja oikeiden palvelujen tarjoaminen heille sopivaan hintaan ja helposti. Yrittäjäksi ja kauppiasuralle lähteminen tuntuu luontevalta jatkolta tälle", Sari sanoo.

Nummelassa asuvan Sarin perheeseen kuuluvat kaksi melkein aikuista lasta, kaksi koiraa ja kissa. Vapaa-ajallaan Sari liikkuu koirien kanssa luonnossa ja käy koiranäyttelyissä. Uusia reseptejä hän kokeilee itse rakentamassaan kesäkeittiössä.

Sari Karinkannan kaupat Tuusulassa:

• 1.3.2017 alkaen: K-Market Lahela (os. Lahelantie 280)
  • 5/2017 alkaen: K-Market Hyrylä (os. Moukarinkuja 2)

Kuva K-kauppias Sari Karinkannasta liitteenä.

K-kauppias Sari Karinkanta, puh. 050 388 3781.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: