Seinäjoen K-citymarket Päivölä on Suomen paras K-citymarket

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 24.11.2016

Vuoden paras K-citymarket on jälleen valittu. Vuoden 2016 parhaaksi valitun Seinäjoen K-citymarket Päivölän puolesta puhui laadukas palvelu ja valikoima.

”Kauppiaspariskunta palvelee asiakkaitaan aina ystävällisesti ja hymyillen. Laatu on heille sydämen asia. Olemme Keskossa uudistaneet asiakaspalautejärjestelmämme ja K-citymarket-ketju saa vuosittain noin 300 000 asiakaspalautetta. Päivölää koskeva palaute on kautta linjan erinomaista ja ketjumme kärkikastia”, perustelee K-citymarket-ketjun johtaja Johanna Kontio valintaa.

Erityisesti kiittävää palautetta kauppa saa asiakaspalvelusta, valikoimasta ja kassapalvelusta. Asiakkaat antavat myös runsassanaisia kiitoksia henkilökunnasta ja tarjouksista.

”Olen todella otettu palkinnosta. Olemme pieni K-citymarket, mutta koko ei määrää menestystä. Panostammekin kotoisaan ja asiakasystävälliseen kauppaan. Kaupan henki on hyvä ja henkilökunnan hyväntuulisuus tarttuu myös asiakkaisiin. Olemme erityisesti panostaneet siihen, että kaupan valikoima on juuri seinäjokisten asiakkaiden mukainen”, toteaa K-citymarket Päivölän kauppias Päivi Raja-aho.

Vuoden vaihteessa 10-vuotista kauppiasuraansa juhliva Raja-aho on toiminut K-citymarket Päivölän kauppiaana vuodesta 2015. Raja-aho luotsaa kauppaa yhdessä miehensä Timo Raja-ahon kanssa

Raja-ahot juhlistavat palkintoa tarjoamalla kahvit asiakkailleen ensi viikon torstaina 1.12. klo 10–18.

K-citymarket-ketju palkitsee vuosittain parhaat kauppansa. Muita palkittuja olivat:

•  Paras lihakauppa: K-citymarket Kupittaa, Turku
  •  Paras hevikauppa: K-citymarket Ruoholahti, Helsinki
  •  Paras kalakauppa: K-citymarket Sello, Espoo
  •  Paras kassapalvelu: K-citymarket Pilkko, Joensuu ja K-citymarket Karisma, Lahti

K-kauppias Päivi Raja-aho, K-citymarket Päivölä, p. 050 555 0399, paivi.raja-aho@citymarket.fi
K-citymarket-ketjun johtaja Johanna Kontio, p. 010 5322 125, johanna.kontio@kesko.fi

K-citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 80 K-citymarketia. www.k-citymarket.fi

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä

Avainsanat: