Silja Törrönen ja John Sundholm ovat K-Supermarket Lempolan uusi kauppiaspariskunta

Silja Törrönen (34) ja John Sundholm (35) aloittavat Lohjalla K-Supermarket Lempolan kauppiaina 1.2.2018. Lupaavat jatkaa kaupan perinteitä ja panostaa tuoreosastoihin.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 9.11.2017

Silja Törrönen on toiminut viimeiset kuusi ja puoli vuotta Kontiolahdella K-Supermarket Lehmon kauppiaana. Kauppiasuransa hän aloitti vuonna 2009 Lohjalla K-Market Lohjanaseman kauppiaana, joten seutu on hänelle ennestään tuttua. Silja on koulutukseltaan yhteiskuntatieteiden maisteri ja suorittanut myös K-ryhmän kauppiasvalmennuksen sekä yrittäjän ammattitutkinnon. Siuntiosta kotoisin oleva John on ammatiltaan puuseppä ja toiminut rakennusalalla yrittäjänä, mutta tulee nyt mukaan kaupan työhön.

”Kauppiasurassa minua kiehtoo monipuolisuus, työpäivien vaihtelevuus ja ihmisläheisyys. Työn parhaita puolia on asiakaspalvelu. Myös ruuanlaitto on lähellä sydäntäni”, kertoo Silja.

Uusi kauppiaspari lupaa jatkaa kaupan perinteitä ja panostaa herkkutorin sekä muiden tuoreosastojen valikoimaan ja laatuun. Paikalliset tuotteet ovat myymälässä vahvasti esillä.

”Edelliset kauppiaat ovat yhdessä henkilökunnan kanssa onnistuneet luomaan K-Supermarket Lempolasta loistavan kaupan. Aiomme kehittää kauppaa asiakkaiden toivomaan suuntaan henkilökunnan kanssa ja olla itse paljon mukana myymälätyössä. Haluamme edelleen olla alueen parhaiten palveleva ruokakauppa”, Silja sanoo.

”Tuntuu erittäin hyvältä muuttaa takaisin Lohjalle, jossa osa asiakkaista saattaakin muistaa minut. Toivon, että asiakkaat tulevat kertomaan toiveensa, jotta saamme jatkossakin pidettyä valikoiman heidän näköisenään. Pian nähdään”, uusi kauppias jatkaa.

K-Supermarket Lempola työllistää noin 30 kaupan alan ammattilaista, jotka siirtyvät vanhoina työntekijöinä uusien kauppiaiden palvelukseen.

Siljan ja Johnin vapaa-aika kuluu puolitoistavuotiaan Emil-pojan ja espanjanvesikoira Taikan kanssa touhuten.

Lisätietoja: K-kauppias Silja Törrönen, puh. 044 744 1238

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.