• K-ryhmä/

Suomen parhaat K-Supermarketit palkittu – Pirkanmaan ja Hämeen alueen parhaana palkittiin K-Supermarket Kuninkaankulma Tampereelta

K-Supermarket-ketju palkitsi Suomen parhaita kauppoja. K-Supermarket Kuninkaankulma palkittiin alueellaan parhaana kauppana, jossa on hyvä asiakastyytyväisyys. Lisäksi perusteluina olivat aktiivisuus ja nopea reagointikyky erityisesti trendien ja erityisruokavalioiden huomioimisessa.

"Asiakkaat ratkaisevat onnistumisemme. Palkitsemme vuosittain sellaisia kauppoja, joiden asiakastyytyväisyys on korkealla. Palkittavissa kaupoissa toimintaa kehitetään innovatiivisesti ja pitkäjänteisesti. Ajankohtaisuus ja ruokaosaaminen näkyvät kaikissa näissä kaupoissa: ne innostavat kokeilemaan uutta sekä inspiroivat asiakkaitaan syömään paremmin”, kertoo K-Supermarket-ketjun johtaja Anne Hujala.

K-Supermarket Kuninkaankulman voittoa perusteltiin seuraavasti: Palveleva keskustan herkkukauppa, jossa näkyy paikallisuus erinomaisesti, niin visuaalisesti kuin myös valikoimissa. Myös trendit ja erityisruokavaliot on kaupassa huomioitu erinomaisesti, näkyvimpänä esimerkkinä vege-tuoteryhmä. Aktiivisuus ja nopea reagointi palkitaan!

”Olemme tehneet todella kovasti yhdessä henkilökunnan kanssa töitä. Meillä on ollut selkeä visio, jota kohti olemme ponnistelleet asiakkaitamme kuunnellen. Asiakkaat ovat löytäneet monipuoliset ja laajat valikoimamme. Olemme esimerkiksi tuoneet uusia ekologisia ja vastuullisia tuotteita tamperelaisten saataville. Tuntuu hienolta meidän kaikkien puolesta, että kauppamme on näin huomioitu. Olen tosi ylpeä henkilökunnastamme ja siitä kulttuurista, jonka olemme luoneet kauppaan, iloitsee Mikko Salmia.

K-Supermarket-ketju palkitsee vuosittain parhaita kauppojaan alueellisesti ja valtakunnallisesti. Vuoden 2018 parhaan kaupan tittelin nappasivat Markus ja Taru Ranne K-Supermarket Hertasta Helsingistä. Valtakunnallisesti jaettiin lisäksi Vuoden myynnin tekijä -palkinto, jonka sai Jani Heinänen K-Supermarket Tarmolasta Porvoosta,  Vuoden tulokas -palkinto, jonka sai Hannu Aaltonen, K-Supermarket Föristä Turusta ja Vuoden mediateko -palkinto, jonka sai Marika Lindfors K-Supermarket Pohjois-Haagasta Helsingistä. Alueellisesti parhaina palkittiin kahdeksan kauppaa.

Katso muiden alueiden parhaina palkitut kaupat täältä.

Mikko Salmia kauppias, puh. 040 532 7251

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu 245 kauppaa. www.k-supermarket.fi