Suomen parhaat K-Supermarketit palkittu – Pirkanmaan ja Hämeen paras kauppa on Turengissa

K-Supermarket-ketju palkitsee vuosittain parhaita kauppojaan alueellisesti ja valtakunnallisesti. Pirkanmaan ja Hämeen alueen parhaan kaupan tittelin voitti K-Supermarket Turengin kauppias Satu Saarinen.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 15.2.2021

”Palkittavissa kaupoissa toimintaa kehitettään innovatiivisesti ja pitkäjänteisesti. Intohimo rakentaa tavallista parempaa ruokakauppaa ja elämyksiä asiakkaalle näkyy ja kuuluu kaikissa näissä kaupoissa. Tänä vuonna huomioimme myös poikkeusolot ja sen, miten K-Supermarketit onnistuivat varmistamaan turvallisen asioinnin ja työnteon eri puolilla Suomea”, kertoo K-Supermarket-ketjun johtaja Anne Hujala.

K-Supermarket Turengin voittoa perusteltiin seuraavasti: "Asiakastyytyväisyyden tulokset ovat olleet vuodesta toiseen hyvällä tasolla ja kertovat myös siitä, että asiakkaat arvostavat kaupassa tehtyä työtä. Kauppa elää ja kehittyy koko ajan trendien mukaisesti ja kaupassa tehdään tarpeen vaatiessa sekä pieniä että isoja uudistuksia. Satu panostaa myös jatkuvasti henkilökunnan kouluttamiseen ja melkein joka hetki on kaupalla jokin koulutus tai projekti menossa. Kauppias on itsekin aktiivinen opiskelija ja suorittaa tälläkin hetkellä MBA-tutkintoa!"

K-Supermarket-ketju palkitsee vuosittain parhaita kauppojaan alueellisesti ja valtakunnallisesti. Valtakunnallisesti parhaan kaupan tittelin nappasi tänä vuonna Erkki Zaiedman ja Eija Voutilainen K-Supermarket Lasihytistä Espoon Kauklahdesta.

Katso muut K-Supermarket-ketjun parhaina palkitut kaupat Kesko.fistä.

Satu Saarinen, kauppias, puh. 0500 729 143

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu yli 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi