Suomen parhaat K-Supermarketit palkittu – Uudellamaalla alueen parhaana palkittiin K-Supermarket Pajala Järvenpäästä

K-Supermarket-ketju palkitsi Suomen parhaita kauppoja. K-Supermarket Pajala palkittiin alueellaan parhaana kauppana, jossa järjestelmällinen työ näkyy asiakastyytyväisyyden jatkuvana kehittymisenä.

”Asiakkaat ratkaisevat onnistumisemme. Palkitsemme vuosittain sellaisia kauppoja, joiden asiakastyytyväisyys on korkealla. Palkittavissa kaupoissa toimintaa kehitetään innovatiivisesti ja pitkäjänteisesti. Ajankohtaisuus ja ruokaosaaminen näkyvät kaikissa näissä kaupoissa: ne innostavat kokeilemaan uutta sekä inspiroivat asiakkaitaan syömään paremmin”, kertoo K-Supermarket-ketjun johtaja Anne Hujala.

K-Supermarket Pajalan voittoa perusteltiin seuraavasti: Innovatiivinen ja aktiivisesti markkinointia hyödyntävä kauppias kehittää kauppaa asiakaskunnan tarpeiden mukaisesti. Järjestelmällinen työ tuo tulosta asiakkaiden tyytyväisyyden jatkuvana kehittymisenä.

”Olen todella yllättynyt voitosta. Haluan esittää kiitokset asiakkaillemme. Hienoa, jos olemme onnistuneet yhdessä kaupan henkilökunnan kanssa kehittämään Pajalan valikoimia ja palvelua lähialueen asiakkaille mieleisiksi. Tätä työtä aiomme jatkaa ja kehittää kauppaa asiakkaiden toiveiden mukaisesti tulevaisuudessakin”, iloitsee Karri Himberg.

K-Supermarket-ketju palkitsee vuosittain parhaita kauppojaan alueellisesti ja valtakunnallisesti. Vuoden 2018 parhaan kaupan tittelin nappasivat Markus ja Taru Ranne K-Supermarket Hertasta Helsingistä. Valtakunnallisesti jaettiin lisäksi Vuoden myynnin tekijä -palkinto, jonka sai Jani Heinänen K-Supermarket Tarmolasta Porvoosta ja Vuoden tulokas -palkinto, jonka sai Hannu Aaltonen, K-Supermarket Föristä Turusta ja Vuoden mediateko -palkinto, jonka sai Marika Lindfors K-Supermarket Pohjois-Haagasta Helsingistä. Alueellisesti parhaina palkittiin kahdeksan kauppaa.

Katso muiden alueiden parhaina palkitut täältä.

Karri Himberg kauppias, puh. 040 731 7312

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu 245 kauppaa. www.k-supermarket.fi