Suomen pohjoisin K-Supermarket viettää Yötöntä Superyötä ja on avoinna koko yön

K-ryhmä aluetiedote 26.7.2017

K-Supermarket Ivalo on avoinna 28.-29.7. yhteensä 38 tuntia, kun kaupassa vietetään Yötöntä Superyötä. Tapahtuma järjestetään osana Inariviikkoja sekä kauppiaan 40 vuoden K-ryhmätyöuran kunniaksi.

Kauppa on avoinna perjantaiaamusta klo 8 alkaen aina lauantai-iltaan klo 22 asti.

”Vuosi 2017 on minulle henkilökohtaisesti juhlavuosi, sillä olen ollut K-ryhmän palveluksessa yhteensä 40 vuotta, joista 20 vuotta kauppiaana. Lähdin kaupan alalle suoraan peruskoulusta ja vuosien varrella olen saanut Keskolta monipuolisen koulutuksen. Tätä juhlistamme erilaisin tapahtumin vuoden aikana, ja yksi niistä on heinäkuun lopulla järjestettävä Yötön Superyö”, kertoo K-Supermarket Ivalon kauppias Kari Lohiniva.

Lauantaina 29.7. on yksi vuoden vilkkaimmista päivistä Inarissa, kun Ivalojoen rannalla järjestetään perinteiset WaterCross-kelkkakisat osana Inariviikkoja. Kelkkakisoja on järjestetty Ivalossa jo kymmenien vuosien ajan, ja väkiluku arviolta kolminkertaistuu tapahtuman aikana. K-Supermarket Ivalo pyrkii Yöttömällä Superyöllä myös purkamaan asiakaspainetta lauantailta.

”Suomen pohjoisimpana K-Supermarketina haluamme tarjota sekä kyläläisille että matkailijoille ruokakaupan palveluita tuttuun tapaan päiväsaikaan mutta myös läpi koko yön”, kauppias toteaa.

Tarjouksia ja live-musiikkia

Yöttömän Superyön aloittaa klo 22-24 paikallisesta yhtyeestä Ivalon Pelimanneista tutut Pelimannimestari Ahti Similä sekä trubaduuri Jouko Muru. Superyön huimat tarjoukset astuvat voimaan Pelimannien saattelemana.

”Superyön aikana tarjoamme asiakkaillemme huikeita tarjouksia klo 22-8 välillä. Osa tarjouksista on voimassa koko yön ja osa vaihtuu kahden tunnin välein. Muun muassa kahvia saa paketin eurolla klo 02-04”, kauppias paljastaa.

Yötön Superyö on uusi tempaus, jolla kauppiaat pyrkivät kehittämään kaupan toimintaa ja lisäämään näkyvyyttä Suomen pohjoisimpana K-Supermarketina matkailijoiden keskuudessa.

”Avasimme vaimoni Päivi Nuorgamin kanssa K-Supermarketin Ivaloon vajaa vuosi sitten syksyllä 2016 ja pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme. Tavallista paremman ruokakaupan palvelut ja valikoimat ovat saatavilla myös täällä aivan pohjoisessa – nyt 28.-29.7. myös läpi yön”, kauppias iloitsee.

Tervetuloa ostoksille!

K-Supermarket Ivalo, kauppias Kari Lohiniva, p. 050 0588645

K-Supermarket

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi