Suomussalmen K-Market HerkkuKirsikka palkittiin ketjupäivillä

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 16.1.2020

Suomussalmen K-Market HerkkuKirsikka palkittiin kunniamaininnalla K-Market-ketjun kauppiaspäivillä.

K-ryhmän Pohjois-Suomen alueen parhaita K-Marketeja palkittiin tiistaina 14.1. Oulussa K-Market-ketjun kauppiaspäivillä. Juhlaan oli saapunut noin 100 K-Market-kauppiasta Pohjois-Pohjanmaalta, Keski-Pohjanmaalta, Kainuusta ja Lapista.

Asiakkaita palvellaan suurella sydämellä

K-Market HerkkuKirsikan kauppiaina toimivat sisarukset Kirsi Moilanen ja Piia Kähkönen. Heille myönnettiin Vuoden Teko-diplomi. Kiitosta tulee siitä, että kauppiaat johtavat kauppaansa yhdessä henkilökuntansa kanssa palvelemalla asiakkaitaan suurella sydämellä. K-Market HerkkuKirsikassa on järjestetty asiakkaille muun muassa muotinäytös, henkilökunta saattaa yllättää asiakkaansa pukeutumalla rokkareiksi tai pitkän sähkökatkoksen aikana on asiakkaille keitetty aamukahvit. Asiakkaat ovat antaneet suoraa palautetta siitä, että kauppa osaa luoda paikkakuntalaisille yhteisöllisyyttä ja hyvää yhteishenkeä.

K-Market HerkkuKirsikka, K-kauppias Kirsi Moilanen, puh. 044 028 0950
K-Market-ketjun operatiivinen johtaja Teemu Naumanen, puh. 050 436 6737

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun oman kylän kauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi