• K-ryhmä/

Taste & Inspirations -tapahtuma kerää Porin ravintola-alan yhteen kahden vuoden tauon jälkeen

Porin Kampuksella 31.3. järjestettävä Taste & Inspirations ‑tapahtuma auttaa ravintolayrittäjiä kesän ravintolasesonkiin valmistautumisessa. Kahden vuoden pandemiajakson jälkeen Kespron järjestämä tapahtumakiertue on ensimmäisiä suuren mittaluokan foodservice-alan messutapahtumia Suomessa.

”Tapahtumassa esitellään alkavan sesongin ajankohtaisia tuotteita, tarjouksia ja tuttuun tapaan se tarjoaa keskustelualustan ravintola-alan toimijoiden välillä. Ravintola-alan ammattilaiset pääsevät pitkän tauon jälkeen tapaamaan teollisuuden sekä tukun väkeä kasvotusten”, kertoo Kespron markkinointijohtaja Hannu Korhonen.

Tapahtumaan osallistuu Satakunnan alueelta ravintola-alan ammattilaisia, ravintoloitsijoita ja alan päättäjiä. Näytteilleasettajia tapahtumassa on 40.

”Taste & Inspirations -tapahtuman keskiössä on erityisesti tuoteratkaisujen esittely, joilla ravintolat pystyvät kehittämään kannattavuuttaan ravintolasulkujen jälkeen. Erityisesti uutuustuotteiden maistatusmahdollisuudesta sekä näytteilleasettajat että vieraat ovat innoissaan, koska tätä ei ole voitu pandemia-aikana tarjota”, sanoo Korhonen.

Kespro järjestää kevään aikana Taste & Inspirations ‑tapahtuman kuudella paikkakunnalla. Syksyllä Kespro järjestää suuremmat ja perinteikkäät Kespron Messut niin ikään eri paikkakunnilla. Pandemiatilanteesta johtuen foodservice-alan messuja ei ole järjestetty Suomessa yli kahteen vuoteen.

Mediailmoittautumiset:
Viestintäpäällikkö Otto Heinonen, p 050 566 2236, otto.heinonen@kesko.fi
Aika: 31.3.2022 klo 17-20
Paikka: Porin Kampus, Karjalankatu 2-4, 28130 Pori

Markkinointijohtaja Hannu Korhonen, p. 050 043 5158
Viestintäpäällikkö Otto Heinonen, p 050 566 2236

Kespro on Suomen johtava foodservice-toimialan tukkukauppa, joka toimii sekä asiakasyritystensä että kuntien kumppanina Suomessa. Kespro tarjoaa asiakkailleen räätälöidyt ja monipuoliset hankintaratkaisut sekä toimitus- ja noutopalvelut. Kaikki toiminta perustuu tinkimättömään laatuun ja aitoon asiakasymmärrykseen. Kespro haluaa tehdä ulkona syömisestä elämyksellisempää, vastuullisempaa ja suositumpaa. Kespro on osa K-ryhmää.www.kespro.com