• K-ryhmä/

Tesomalaisille tuttu Ari Ruissalo rakenteilla olevan K-Supermarket Westerin kauppiaaksi

Ari Ruissalo (51) uuteen liikekeskukseen K-Supermarket Westeriin kauppiaaksi. Asiakkaiden kauan toivoma ruokakauppa avataan maaliskuussa.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 8.1.2018

Ari Ruissalo on jo entuudestaan tesomalaisille tuttu kauppias, sillä hän on toiminut K-Supermarket Länsiportin kauppiaana viimeiset kymmenen vuotta.

”Tesoma kasvaa ja täällä on positiivinen vire. On mielenkiintoista päästä rakentamaan asiakkaiden jo varsin pitkään toivomaa kauppaa. Tarkoitus on tehdä uudesta kaupastakin kaikille länsitamperelaisille kotoisa lähikauppa. Kaupasta tulee uuden ajan ruokakauppa, jossa hyödynnetään muun muassa uudenlaista teknologiaa”, kuvailee Ari Ruissalo.

K-Supermarket Westeri aukeaa liikekeskus Westerissä 22.3.2018.

Lisätietoja: K-kauppias Ari Ruissalo, puh. 040 537 4527

K-ryhmä aluetiedote 27.11.: Tesoman uusi liikekeskus saa nimekseen Westeri

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.