Tiina Poikolainen ja Seppo Niemi kauppiaiksi Juvan uuteen K-supermarkettiin

Tiina Poikolainen (33) ja Seppo Niemi (32) ovat kesäkuussa avattavan Juvan uuden K-supermarketin kauppiaspariskunta. He siirtyvät Juvalle jo maaliskuussa K-Market Makupalan kauppiaiksi.

KESKO ALUETIEDOTE 23.2.2017

Yhteiskuntatieteiden maisteriksi opiskellut Tiina Poikolainen aloitti työuransa kaupan alalla vuonna 2005 Joensuun K-Citymarketissa opiskelujensa ohella. Hän suoritti Ruokakeskon kauppiasvalmennuksen vuonna 2013 ja aloitti samana vuonna miehensä Seppo Niemen kanssa kauppiaana Pihtiputaan K-supermarketissa. Seppo on koulutukseltaan tuotantotekniikan insinööri ja työskenteli ennen kauppiasuraansa tekniikan alalla.

- Kauppiasurassa meitä kiehtoo työn tekeminen itselle ja siihen liittyvä vapaus tehdä asioita kuten itse haluaa, sanoo Tiina Poikolainen.

Tiina ja Seppo tulevat Juvalle jo maaliskuun aikana ja aloittavat kauppiaina K-Market Makupalassa. Makupala kuitenkin suljetaan kesäkuussa uuden K-supermarket Juvan avautuessa Makupalan lähelle Savonlinnaan vievän tien varteen.

- On todella mukavaa palata takaisin kotiseudulle, iloitsee Pieksämäeltä lähtöisin oleva Tiina.

Kauppiaspariskunta lupaa kehittää uutta kauppaa juvalaisille ja huomioida paikallisten asiakkaiden tarpeet. Kauppa tarjoaa asiakkaille myös Postin, Veikkauksen ja RAY:n palvelut. Samaan kiinteistöön on tulossa myös apteekki.

- Sekä tuoreosastot että kaikki muukin pitää kaupassa olla hyvässä kunnossa. Lisäksi meille on aina ollut erittäin tärkeää, että kaupassa on henkilökunnan kesken hyvä henki, joka välittyy hyvänä palveluna asiakkaille, kertoo Tiina.

Tiinan ja Sepon perheessä on kaksi koiraa. Kauppiasparin vapaa-aika kuluu paljolti koirien kanssa luonnossa liikkuen. Lisäksi Tiina harrastaa ratsastusta.

Lisätietoja: K-kauppias Tiina Poikolainen, puh. 050 536 4504.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.