Timo ja Hanne Similä kauppiaiksi K-Market Kelloon

Timo Similä (34) ja Hanne Similä (34) aloittavat kauppiasuransa K-Market Kellossa Oulussa maaliskuun 5. päivänä.

KESKO ALUETIEDOTE 28.2.2017

Timo Similä on koulutukseltani tradenomi. Hän on työskennellyt kaupan alalla yli kymmenen vuotta, enimmäkseen K-kaupoissa. Kauppiasvalmennuksen hän suoritti K-Market Ritaharjussa Oulussa. Myös Hanne Similä on koulutukseltaan tradenomi. Hän on viime vuodet työskennellyt terveydenhoitoalalla myynti- ja rekrytointitehtävissä. Kaupan alan kokemusta hänellä on opiskeluajoiltaan.

- Ajatus kauppiasurasta syntyi jo yli kymmenen vuotta sitten työskennellessäni K-supermarketissa Nivalassa. Kauppiasurassa minua kiehtoo yrittäjän vapaus ja sen mukanaan tuomat vastuut ja mahdollisuudet, kertoo Timo Similä.

Timo ja Hanne lupaavat käydä läpi kaupan tuotevalikoimaa ja kehittää sitä vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden tarpeita. Joitakin muutoksia tullaan tekemään myös tuoteryhmien sijoitteluun. Erityisesti leipäosaston sekä hedelmä-ja vihannesosaston kehittämiseen tullaan panostamaan.

- Iloinen asiakaspalvelu on meille tärkeää. Tervetuloa asioimaan kauppaamme! Tehdään siitä yhdessä alueen paras kauppa, uusi kauppiaspari kannustaa asiakkaita.

K-Market Kello työllistää neljästä viiteen työntekijää.

Timon ja Hannen perheeseen kuuluu myös tomera 1-vuotias Hugo poika. Pariskunnan harrastuksia ovat kuntosali ja monipuolinen ulkoliikunta.

Lisätietoja: K-kauppias Timo Similä, puh. 045 672 1159.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.