Timo Ojala tulee Huittisten K-Supermarket Lautturin kauppiaaksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 25.9.2019

Timo Ojala aloittaa K-Supermarket Lautturin kauppiaana 20.10. Huittisiin hän tulee Kokemäeltä K-Supermarket Teljänportista.

Huittinen on paikkakuntana Timolle tuttu ja rakas, hän on syntyisin Huittisista. ”K-Supermarket Lautturi on hyvin hoidettu ja minun tehtäväni on tehdä siitä entistäkin parempi huittislaisten näköinen kauppa”, lupaa Timo. ”Tunnen kaupungin erityispiirteet ja ihmiset jo entuudestaan. Paikkakunta nojaa vahvasti alkutuotantoon ja elintarviketeollisuuteen ja minulle tärkeitä arvoja ovat kotimaisuus, lähellä tuotettu ruoka ja korkea laatu. Vähempää en tarjoa myöskään asiakkailleni”.

”Tulen panostamaan henkilökuntani kanssa hedelmä- ja vihannesosaston elämyksellisyyteen, monipuolisuuteen, runsauteen ja laatuun. Haluan, että se on kaupungin parhain! Tahdomme myös tarjota kaupassamme asioinnin helppoutta, tulemme tekemään asioita, joilla selkeytämme kaupan toimintoja helpomman kauppareissun takaamiseksi”.

Maanviljelyä ja opiskelua

Timolla ei pääse vapaa-aikana pitkästyminen iskemään. Hän pitää kunnostaan huolta liikkumalla, hän opiskelee ja kehittää itseään aktiivisesti. Parasta aikaa hän opiskelee Jyväskylän yliopistossa excecutive MBA-tutkintoa. Lisäksi hän on maanviljelijä. Timon perheeseen kuuluvat puoliso Virve ja pojat Urho 10 v. sekä Toivo 8 v. Ja Onni-kissa on myös syytä mainita.

Lisätietoja: Diplomikauppias Timo Ojala, puh. 040 540 4822

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan ja laajentamaan ruokareviiriään! K-Supermarket-ketjuun kuuluu lähes 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi