Titta Rimpiojalle neljäs K-Market Kokkolasta

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 29.12.2022

Titta Rimpiojan kauppaperheeseen tulee neljäs K-Market, kun hän aloittaa helmikuun alusta myös Kokkolan K-Market Merituulen kauppiaana.

Hän on entuudestaan K-Market Mariankadun, Rytimäen ja Ykspihlajan kauppias.

”Olen asunut 7-vuotiaasta saakka Merituulen lähistöllä ja nykyinen kotinikin löytyy samoilta huudeilta”, Titta kertoo. ”Kauppa omaa vahvat perinteet ja pitkän historian alueellaan. On hienoa päästä kehittämään sitä.”

”Tärkeintä on asiakkaiden tunteminen ja ystävällinen henkilökunta. Merituuli on sanan parhaassa merkityksessä oman kylän kauppa ja haluan päästä tekemään siitä asiakkaidemme näköisen. Tervetuloa kertomaan toiveistanne ja ideoistanne!”, Titta lähettää terveisensä.

K-Market Merituulessa on runsaasti lisäpalveluita ja suosittu Kauppakassi-palvelu jatkaa myös toimintaansa.

Kauppias-Titta pitää livemusiikista ja harrastaa valokuvausta. Keväälle on tulossa Titalle perheenlisäystä, kun Titan arkea saapuu rytmittämään uusi koiranpentu.

Lisätietoja: K-kauppias Titta Rimpioja, puh. 050 511 0040, mail: titta.rimpioja@k-market.com

K-Market-ketju on osa K-ryhmää. Ketjuun kuuluu lähes 800 kauppaa eri puolilla Suomea, Hangosta Nuorgamiin. Jokaisessa K-Marketissa toimii kauppiasyrittäjä, joka luo kaupan valikoiman ja palvelut asiakkaidensa toiveiden mukaisesti. K-Market-ketjun kaupat ovat sitoutuneet kiusaamisvapaa vyöhyke -toimintatapaan. www.k-market.fi