Tomas Laakso K-Market Vehmaisten uudeksi kauppiaaksi Tampereella

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 7.12.2017

Tomas Laakso aloittaa K-Market Vehmaisten uutena kauppiaana joulukuun 10. päivänä.

Tomas Laakso on työskennellyt koko ikänsä kaupan alalla ja ennen kauppiaaksi ryhtymistä mm. K-Supermarket Linkissä Ylöjärvellä sekä K-Citymarket Lielahdessa. Yhdessä vaimonsa Kirsin kanssa hän pyöritti kauppaa 11 vuoden ajan K-Market Tahmelassa.

Syksyllä 2016 Tomas ja Kirsi aloittivat kauppiaina K-Market Winterinmutkassa ja K-Market Haapalinnassa, joissa he myös jatkavat edelleen, kunnes uusi kauppias löytyy.

Kauppiaspari haluaa satsata erityisesti hedelmä-, vihannes ja leipäosastoihin sekä hyvään paikallisten tuotteiden valikoimaan.

”Toivotamme kaikki asiakkaat tervetulleiksi ja toivomme paljon palautetta, jotta voimme kehittää K-Market Vehmaisista alueen asiakkaita entistäkin paremmin palvelevan”, sanoo Tomas.

Tomasilla ja Kirsillä on kaksi aikuista lasta.

Lisätietoja: K-kauppias Tomas Laakso, puh. 040 747 2528

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.