Tomi Pilkevaara K-Market Kivikon kauppiaaksi

KESKO ALUETIEDOTE 3.2.2017

Valintatalosta K-Marketiksi elokuussa muutettu K-Market Kivikko (os. Kivikonkaari 30) saa K-kauppiaan. Kauppiaana aloittaa 6. maaliskuuta Tomi Pilkevaara (40).

Tomi Pilkevaaralla on taustallaan 12 vuoden kokemus K-Market-kauppiaana. Kauppapaikkoja Tomilla on ollut Myyrmäessä, Kannelmäessä, Tapulikaupungissa ja viimeksi Tikkurilassa.

"Pidän yrittäjyydestä. Kauppiaana tulen näkymään vahvasti myymälän arjessa. Tarkoituksenani on saada kauppiaan ja henkilökunnan iloinen mieli ja tekemisen meininki välittymään asiakkaille", Tomi Pilkevaara sanoo.

Tomin tavoitteena on kehittää kaupasta moderni kaupunkilainen kyläkauppa ja palvella alueen asukkaita niin, että kaiken kauppa-asioinnin voi hoitaa helposti ja lähellä.

"On mielenkiintoista aloittaa kauppiaana Valintatalosta K-Marketiksi muutetussa kaupassa. Alkuvaiheessa aion kasvattaa kaupan valikoimaa ja panostaa entistä parempaan hyllysaatavuuteen. Ruokakaupan palveluiden lisäksi K-Market Kivikossa jatkavat myös Matkahuollon pakettipalvelu, Veikkauksen pelit ja Osta & Nosta -käteispalvelu. Toivon mukaan saan jatkossa lisättyä kauppaan myös aivan uusia palveluita", Tomi suunnittelee.

K-Market Kivikon työllistämät kahdeksan kaupan osaajaa siirtyvät Tomi Pilkevaaran palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja tänä vuonna jopa 200 entistä Siwaa ja Valintataloa saa K-kauppiaan. Kaikki K-Marketeiksi muutetut kaupat on siirretty K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 aikana.

Kuva K-kauppias Tomi Pilkevaarasta liitteenä.

K-kauppias Tomi Pilkevaara, puh. 040 555 0085.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: