Tomi Utti aloittaa joulukuun alusta K-Supermarket Kontumarketin kauppiaana

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 1.10.2021

Tomi Utti avaa joulukalenterin ensimmäisen luukun K-Supermarket Kontumarketin kauppiaana Helsingissä. Kontumarket on hänen kuudes kauppapaikkansa.

Nykyinen kauppias Tarmo Linden on tehnyt komean liki 35 vuoden uran kauppiaana. Kontulassa hän oli 8,5 vuotta.

Kauppiaaksi tutuille seuduille

Tomi kertoo lähtevänsä suurella innolla Kontumarketin kauppiaaksi. ” Kontumarket on reilusti suurempi yksikkö kuin Jakomäki, ja olen koko lapsuuteni asunut samoilla seuduilla, niin kauppapaikka on minulle hyvinkin tuttu. Nykyisen kauppiaan Taren olen tuntenut jo yli 15 vuotta,  joten vahdinvaihto pitkän uran kauppiaana tehneen Taren kanssa menee hienosti.”

Perinteitä kunnioittaen Kontulan iloisin ja modernein ruokakauppa

Tomi pitää henkilökuntaa Kontumarketin liikeideoiden toteutuksessa avainasemassa. ”Ideat varmasti hioutuvat nopeasti Kontulassa pitkään työskennelleiden työntekijöiden ja kanssani töitä pitkään tehneiden kanssa K-Supermarket Kontumarketin omaksi liikeideaksi.”

”Lähdemme yhdessä henkilökunnan kanssa tekemään alueen monipuolisinta, moderneinta, mutta myös perinteisintä ruokakauppaa. Kaupalla on pitkät perinteet, ja niitä kunnioittaen teemme Kontumarketista alueen iloisimman Tavallista paremman ruokakaupan”, lupaa Tomi. ”Asiakkaita kuunnellaan tarkasti, mihin suuntaan kauppaa lähetään kehittämään. Joitain asioita tulee mukaan nykyisestä kaupastani K-Supermarket Jakomäestä, eihän kauppojen välillä ole montaakaan kilometriä.”

Vastuullisuustyö näkyy Kontumarketin kaikessa päivittäisessä tekemisessä. ”Lähituottajien valikoimissa, energiatehokkuudessa, hävikin hallinnassa, kierrätyksessä, ihan kaikessa. Myös yhteiskuntavastuu erilaisin työllistämis- ja koulutusprojektein on läsnä tekemisessä kokoajan”, uusi kauppias listaa.

Tomi Utti on aloittanut kauppiasuransa 1999 K-Lähikauppa Tervantorilta Tervakoskelta ja K-Supermarket Kontumarket on hänen kuudes kauppapaikkansa. ”Viimeiset 7,5 vuotta on vierähtänyt K-Supermarket Jakomäen kauppiaana.”

Tomin perheeseen kuuluvat lapset Salla 17 v. ja Julia 19 v, jotka opiskelevat ja auttavat kaupalla viikonloppuisin ja loma-aikoina. Poika Jere 13 v. on hänkin päässyt jo iskää kaupalle jeesailemaan. Vapaa-aikaa Tomi viettää kesämökillä pyöräilemällä maastossa ja luonnossa liikkuen.

Lisätietoja: K-kauppias Tomi Utti, puh. 0400 811 463, mail: tomi.utti@k-supermarket.fi

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme