Tommi ja Katri Ranki kahden K-Marketin kauppiaiksi Vantaan Korsossa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 15.1.2018

Tommi (42) ja Katri Ranki (41) aloittavat K-Market Kulomäen kauppiaina helmikuussa. Maaliskuussa tuoreelle kauppiasparille siirtyy myös K-Market Riskilänkuja, sekin Vantaan Korsossa.

"Tarkoituksemme on kehittää kaupoista palvelevia lähikauppoja, joista saa paikallisten tuotteiden lisäksi myös hyvän mielen. Meillä saa myös vaihtaa kuulumiset, ja me kauppiaat sekä iloinen ja palveleva henkilökuntamme autamme ja avustamme tarvittaessa", Tommi Ranki lupaa.

Ennen kauppiasuralle siirtymistä Tommi on tehnyt työuraa muun muassa ostopäällikkönä teollisuudessa ja K-ryhmässä. Monikauppamalliin Tommi tutustui harjoittelukaupoissaan Siltamäen, Suutarilan ja Töyrynummen K-Marketeissa. Katrilla on esimies- ja asiantuntijakokemusta ravintola- ja ruokapalvelualalta, ja hän on koulutukseltaan restonomi (ylempi AMK).

"Kauppiaan toimenkuva kattaa lähes kaiken talonmiehen tehtävästä henkilöstöpsykologiin. Monipuolisuuden lisäksi tässä työssä kiehtovat ihmiskohtaamiset", Tommi kertoo.

Tommin ja Katrin K-Marketit työllistävät yhteensä 12 kaupan alan ammattilaista. Molemmat kaupat ovat entisiä Siwoja. Kaikki K-Marketeiksi muutetut Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaille vuoden 2018 loppuun mennessä.

Kauppiasperheeseen kuuluvat alakoulussa ja esikoulussa olevat tyttäret. Vapaa-aika kuluu lasten harrastusten merkeissä tai perheen kesken ulkoillen.

Tommi ja Katri Rankin K-Marketit Vantaan Korsossa:

• 19.2.2018 alkaen: K-Market Kulomäki (os. Maauuninpolku)
  • 19.3.2018 alkaen: K-Market Riskiläkuja (os. Riskiläkuja 2)

K-kauppias Tommi Ranki, puh. 040 772 2717.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: