Toni ja Anu Karjalainen K-Market Riistaherkun kauppiaiksi Kuopion Riistavedellä

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 22.11.2017

Toni ja Anu Karjalainen palaavat K-Market kauppiaiksi ja aloittavat Kuopion Riistavedellä K-Market Riistaherkussa 11. joulukuuta.

Karjalaiset ovat toimineet kauppiaina vuodesta 2010 lähtien ja K-Market Riistaherkku on heidän kolmas kauppapaikkansa. Aiemmin he luotsasivat K-Market Hermannia Simpeleellä ja Imatran Neste K:ta. Nyt Karjalaiset iloitsevat kauan haaveilemastaan paluumuutosta Kuopioon.

Pitkään kokkina ja keittiömestarina muun muassa Helsingin huippuravintoloissa työskennellyt Toni Karjalainen haluaa korostaa K-Market Riistaherkussa erityisesti ruokaosaamista.

”Ruokaohjeet eivät jää asiakkailtamme kaupan arjessa saamatta. Kuuntelemme mielellään asiakkaiden toiveita valikoimasta ja yhdessä henkilökuntamme kanssa tulemme tarjoamaan asiakkaille alueen parasta ruokaosaamista”, uusi kauppiaspari lupaa.

Toni ja Anu kertovat myös panostavansa kaupassa lähiruokakulttuurin rakentamiseen ja paikallisuuden esiintuontiin valikoimissa.

”K-Market Riistaherkulla on alueella hyvä maine ja kaupan olemassa olevan brändin ylläpitäminen on meille kunnia-asia. Kaupassa tullaan jatkossakin toimimaan palvelu edellä. Haluamme tarjota palveluja myös läheisen Muuruveden asukkaille, joiden oma lähikauppa valitettavasti sulkeutui. Joulukuussa Riistaherkkuun tulevat myös Matkahuollon palvelut”, kertovat Toni ja Anu.

Uusi kauppiaspari odottaa innolla yhteistyötä K-Market Riistaherkun henkilökunnan kanssa, joka siirtyy vanhoina työntekijöinä heidän palvelukseensa.

Karjalaisten perheeseen kuuluu kolme lasta, joista vanhin on lentänyt jo pesästä. Aleksi (20) tulee myös mukaan kaupan arkeen kunnes löytää opiskelupaikan.

Iinan (11) ja Anun rakas harrastus on hevoset, joiden parissa kuluu reippaasti aikaa. Toni viihtyy vapaa-aikanaan urheilusukelluksen, karaten ja muun monipuolisen liikunnan parissa.

Lisätietoja: K-kauppias Toni Karjalainen, puh. 040 865 1850

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.