Toni Penttala ja Maija Mäkihalvari myös Kivenlahden toisen K-Marketin kauppiaiksi

KESKO ALUETIEDOTE 18.10.2016

K-Market Kivenlahden kauppiaat Toni Penttala (33) ja Maija Mäkihalvari (36) aloittavat marraskuussa kauppiaina myös K-Market Kivenlahdenkadulla. Kauppiaspari lähtee rakentamaan entisestä Valintatalosta ruokaisaa kyläkauppaa kaupungin keskellä.

Kaupan kehittämisen suhteen kauppiasparilla on jo mielessään selvät sävelet. Kaupan koko valikoima käydään tarkasti läpi ja päivitetään asiakkaita kuunnellen. Kauppaan tulee myös uusi salaattibaari. "Valikoimaa parannetaan etenkin hedelmissä ja vihanneksissa sekä leivässä. Valikoimasta tulee entistä ruokaisampi, ja myös liha- ja kalavalikoimat laajenevat", K-kauppias Toni Penttala kertoo.

Kauppiaan tavoitteena on tuoda K-Market Kivenlahden hyvä henki ja korkealuokkainen asiakastyytyväisyys myös Kivenlahdenkadulle. "Olen aina sanonut asiakkaillemme, että lähes kaikkea saamme tilattua kaupalle, joten toiveita ja ehdotuksia myös K-Market Kivenlahdenkadun valikoimasta kannattaa nyt antaa", Toni jatkaa.

Toni Penttala uskoo Kivenlahden kasvuun etenkin Länsimetron laajennusosan aikanaan avauduttua. "Kivenlahdessa on kylämäinen meininki, vaikka olemme yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. Palvelun, laadun ja hyvän saatavuuden merkitys korostuu täällä", Toni kuvailee.

Toni Penttala ja Maija Mäkihalvari ovat toimineet K-kauppiaina vuodesta 2011 lähtien. Perheeseen syntyi lokakuussa esikoistyttö.

Toni Penttalan ja Maija Mäkihalvarin kaupat Espoon Kivenlahdessa:

• K-Market Kivenlahti (os. Merivalkama 2), toimineet kauppiaina vuodesta 2011 lähtien
  • K-Market Kivenlahdenkatu (os. Kivenlahdenkatu 1), aloittavat kauppiaina 14.11.2016

Kuva K-kauppiaspari Toni Penttalasta ja Maija Mäkihalvarista liitteenä.

K-kauppias Toni Penttala, p. 040 730 3629.

Noin 900 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-citymarket, K-supermarket ja K-Market. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

Suomen Lähikaupan hankinnan ja laajan K-Market-uudistuksen myötä suomalaisten kuluttajien arvostamat lähikauppapalvelut paranevat merkittävästi. K-Market-ketjun uudistus etenee vauhdilla, kaikki yli 400 K-Marketia ja noin 600 Siwaa ja Valintataloa uudistetaan yhtenäisen ketjubrändin alle. Koko ketju on uudistettu vuoden 2018 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: