Topi Riutta Joutsenon ja Pulpin K-kauppiaaksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 1.12.2020

Topi Riutta Imatralta tulee ensi tammikuussa K-Supermarket Piranan ja Pulpin K-Market Ahvenlammen kauppiaaksi.

Nykyiset kauppiaat Marko ja Minna Heinäaro siirtyvät Kouvolaan K-Supermarket Kankaroon.

Topille Pirana on entuudestaan tuttu

Topi kertoo, että päätöstä lähteä Piranan kauppiaaksi vahvisti se, että hän on tehnyt kauppiaskoulutukseen vaadittavan harjoittelun juuri K-Supermarket Piranassa. Muitakin hauskoja liittymiä kauppaan perheestä löytyy:” Vaimoni ensimmäinen kesätyöpaikka oli juurikin Piranassa kesällä -97.”

”Päätöstä pohtiessani kävin Piranassa joitakin viikkoja sitten, ja minulle jäi kaupasta erittäin lämmin ja hyvä fiilis”, Topi kertoo. ”K-Market Ahvenlampeen pääsen nyt tutustumaan ja olen tottunut työskentelemään useamman kaupan kanssa, koska minulla on tällä hetkellä Imatralla kolme K-ruokakauppaa.”

Topi kiittelee Markoa ja Minnaa molempien kauppojen hyvästä hoidosta. ”                  K-Supermarket Pirana ja K-Market Ahvenlampi tulevat tukemaan toisiaan kaupan arjessa. Pirana on Tavallista parempi ruokakauppa Etelä-Karjalan sydämessä ja Ahvenlampi puolestaan on loistava nopean asioinnin kauppa.”

Riutan perhe asuu Lappeenrannassa ja vapaa-ajalla Topi harrastaa pallopelejä padelista jääkiekkoon. Myös ravustus, lukeminen ja perheen kanssa touhuaminen auttaa Topia lataamaan akkuja.

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu yli 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi

Lisätietoja: K-kauppias Topi Riutta, puh. 040 580 6495, email: topi.riutta@k-supermarket.fi