• K-ryhmä/

Tuija ja Petri Satamo aloittavat kauppiaina Hyvinkäällä K-Market Hakalantorissa ja K-Market Hyvinkäänkylässä

Tuija ja Petri Satamo aloittavat K-kauppiasuransa kahden K-Marketin voimin. Satamot astuvat kauppiaan saappaisiin 11.11. alkaen K-Market Hakalantorissa ja 25.11. alkaen K-Market Hyvinkäänkylässä.

– Tuntuu hienolta päästä aloittamaan kauppiaana juuri näissä kauppapaikoissa. Molemmilla kaupoilla on pitkät perinteet ja uskolliset asiakaskuntansa Hyvinkäällä. Hyvinkäänkylä melko tuoreena K-Market perheen jäsenenä tarjoaa hyvät mahdollisuudet kaupan kehittämiseen. Haluankin kiittää vanhaa kauppiasta hyvästä työstä sekä Hakalantorin että Hyvinkäänkylän osalta, sanoo kauppias Tuija Satamo.

– Haluamme tehdä molemmista kaupoista yhdessä osaavan henkilökunnan kanssa alueen asukkaita parhaiten palvelevat lähikaupat. Hyvin toimivan kaupan taustalla on aina osaava ja motivoitunut henkilökunta, kertoo Satamo.

– Kaiken tekemisen keskellä on hyvä olla vähän pilkettä silmäkulmassa. Ilo tarttuu, summaa Satamo.

Satamoiden perheeseen kuuluu myös 18-vuotias abi, Julius Satamo. Myös häntä tullaan näkemään kaupassa. Perhettä ulkoiluttaa 9-vuotias espanjanvesikoira Bono.

Tuija Satamo on työskennellyt tiiviisti kaupan alalla, niin ruoan, mutta myös muodin ja sisustuksen parissa. Tuijalla on laaja kokemuspohja esimiestehtävistä erilaisissa kaupan ympäristöissä.

Petri Satamo on työskennellyt yli 20 vuotta K-ryhmässä eri tehtävissä niin päivittäistavaratoimiallalla kuin K Autossakin, mutta aina lähellä kauppiasmaailmaa. K-kauppiaaksi hän lähtee Volkswagen Center Airportin myyntipäällikön tehtävistä.

Kauppias Tuija Satamo, p. 050 533 0969

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi