Turun K-Market Ylioppilaskylä avautuu torstaina 3.2.2022

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 2.2.2022

Uusi K-Market Ylioppilaskylä avautuu torstaina 3.2.2022 klo 10 Turun Ylioppilaskyläsäätiön Tyyssija-rakennukseen. K-kauppiaana toimii Juha Heikkilä.

K-Market Ylioppilaskylän noin kolmen vuoden pituinen taival väistötiloissa päättyy torstaina, kun kauppa avataan uusissa tiloissa ylioppilaskylän Tyyssija-rakennuksessa. ”Kaupasta tuli aika hieno”, toteaa kauppias Juha Heikkilä vaatimattomasti.

Parasta palvelua ylioppilaskylän asukkaille

Otsikon mukaisesti kaupan liikeidea tarjoaa hyvät ruokakaupan palvelut ympäröivän ylioppilaskylän asukkaille.  Valikoimissa korostuvat nopeasti mukaan otettavat tuotteet, kuten sushit, paikallisen patonkitehtaan patongit ja salaatit. ”Varsinainen valikoimatyö alkaa kuitenkin heti, kun uuden kaupan ovet avataan. Asiakkaiden toiveita kuunnellaan tarkasti”, Juha Heikkilä kertoo. K-Market Ylioppilaskylässä  paistouunit ovat kuumina kaikkina viikonpäivinä, joka päivä saa vastapaistettuja leipiä ja leivonnaisia. Appelsiinimehukoneella saa vastapuristetun mehun mukaansa ja vaivattomaan asiointiin on lisäksi yksi itsepalvelukassa.

Kaupan myyntiala on 186 m2 ja K-Market Ylioppilaskylä palvelee pitkin aukioloin arkisin klo 7-22 ja viikonloppuisin klo 9-22. Kaupassa työskentelee kauppiaan lisäksi kuusi työntekijää ja myymäläpäällikkönä toimii Santeri Nieminen.

Lisätietoja: K-kauppias Juha Heikkilä, puh. 040 505 6089

K-Market-ketju on osa K-ryhmää. Ketjuun kuuluu lähes 800 kauppaa eri puolilla Suomea, Hangosta Nuorgamiin. Jokaisessa K-Marketissa toimii kauppiasyrittäjä, joka luo kaupan valikoiman ja palvelut asiakkaidensa toiveiden mukaisesti. K-Market-ketjun kaupat ovat sitoutuneet kiusaamisvapaa vyöhyke -toimintatapaan. www.k-market.fi