• K-ryhmä/

Turun Neste K Kaskentie uudistui – kauppias Mika Snellman luotsaamaan myös Turun Satakunnantien ja Raision Martinkadun Neste K -asemia

KESKO ALUETIEDOTE 3.1.2017 KLO 10:00

Turun Neste K Kaskentien liikenneaseman remontti on valmis ja tuloksena on täysin ruoaltaan ja sisustukseltaan uudistunut Neste K -liikenneasema. Liikenneaseman yrittäjänä toimii K-kauppias Mika Snellman, joka ottaa vastuulleen myös Turun Neste K Satakunnantien ja Raision Neste K Martinkadun -liikenneasemat.

Seuraavina vuosina kaikki K-ryhmän liikenneasemat uudistuvat täysin ja palvelevat asiakkaitaan K-ryhmän ja Nesteen yhteisesti rakentaman Neste K ‑liikenneasemakonseptin alla. Jokaisen liikenneaseman uudistuksessa muutosta on ohjannut asiakkailta saatu palaute. Mika Snellmanin luotsaama Turun Neste K Kaskentien uudistus on valmis ja kuluvan vuoden aikana samankaltaiset uudistusremontit tehdään myös Satakunnankadun ja Martinkadun asemilla.

– Liikenneaseman remontin lisäksi säilytämme edelleenkin reippaan ja avuliaan palveluasenteen. Kaskentie palvelee jatkossakin ympäri vuorokauden, mutta nyt asemalla on lisätty ilta- ja yöruokailun mahdollisuuksia, kertoo K-kauppias Mika Snellman.

Liikenneaseman kahvila ja ravintola uudistettiin Koon kahvilaksi ja Koon ravintolaksi, ja samalla aseman ruokalista uudistui 2020-luvulle tarjoten herkullisia uutuuksia. Lisäksi tarjolla on Hot Dog goes Koo -hodareita ja Kotipizzan Kotipala-palvelusta löytyvät tutut ja laadukkaat pitsamaut.

Aina tuoreen pannukahvin lisäksi liikenneasema tarjoaa kahvin ystäville uusia Nespresson erikoiskahveja. Neste K Kaskentie palvelee edelleen myös ruokakaupan palveluillaan, josta löytyy hyvä valikoima ruoanlaiton perusraaka-aineita.

Kaskentien Neste K sisustettiin viihtyisäksi oleskelumiljööksi ja se sai myös uudet tyylikkäät ja toimivammat saniteettitilat. Lisäksi ruokailutilojen istumapaikkojen määrää asemalla kasvatettiin ja liikenneaseman terassista luotiin viihtyisä ajanviettopaikka.

Auton huoltopalvelut uudistuivat

Asiakkaita palvelee edelleen laadukas Quick Wash autonpesu. Myös pesuhallin miljöötä uudistettiin entistä valoisammaksi. Lisäksi Kaskentien autonimurointipalvelu sai uudistuneen autoimurin.

– Olen Kaskentien uudistuksesta innoissani ja toivon, että myös asiakkaat kokevat wow-elämyksen astuessaan uudistuneelle liikenneasemalle. Turun Satakunnantien ja Raision Martinkadun asemilla tullaan tekemään myös samanlainen kasvojenkohotus, mutta ensin aion tutustua siellä uusiin asiakkaisiin ja selvittää heidän toiveitaan aseman suhteen, sanoo Snellman.

Tavoitteena 100 Neste K -aseman verkosto

Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin 100 Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

K-kauppias Mika Snellman, p. 040 720 4795
Ketjujohtaja, Mikko Paukkonen, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761
Tiedottaja Otto Heinonen, Keskon päivittäistavarakauppa, p. 050 566 2236

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.