Useita kunniamainintoja Kouvolan K-Market-kauppiaalle

Vuoden 2018 parhaat K-Marketit Uudeltamaalta, pääkaupunkiseudulta ja Kaakkois-Suomesta julkistettiin ketjun kauppiaspäivillä. K-Market-kauppias Mari Paalanen-Taskinen keräsi harvinaiset kaksi kunniamainintaa, Vuoden monimyymäläkauppias -tunnustus sekä Vuoden asiakastyytyväisyys-tunnustus.

Alueiden parhaita K-Marketeja palkittiin K-Market-ketjun kauppiaspäivillä tiistaina 22. tammikuuta Espoossa kulttuurikeskus Hanasaaressa. Juhlaan olivat kerääntyneet noin 150 K-Market-kauppiasta ja kauppiaspariskuntaa Uudeltamaalta, pääkaupunkiseudulta ja Kaakkois-Suomesta.

Mari Paalanen-Taskinen luotsaa Kouvolan seudulla neljää ruokakauppaa; K-Market Woikantori, K-Market Koria, K-Market Kuusankoski ja K-Market Valtakatu.

Vuoden Monimyymäläkauppias -tunnustus myönnettiin monikauppamallin erittäin ansiokkaasta johtamisesta Uudenmaan ja Kaakkois-Suomen alueella.

Vuoden asiakastyytyväisyyspalkinto myönnettiin erinomaisesta asiakastyytyväisyyden kehityksestä, joka oli alueellisesti Uudenmaan ja Kaakkois-Suomen kärkeä.

– Tunnustukset saavat sanavalmiinkin ihmisen hiljaiseksi. Palkinnot ovat suuri kunnianosoitus ja kiitos siitä valtavasta työmäärästä, jonka viime vuonna olemme tehneet. Vuoden monimyymäläkauppias palkinnosta suuri kiitos kuuluu vahvasti työpanoksellaan mukana olleelle perheelleni, ilman heitä en olisi koskaan varmasti ottanutkaan näin montaa kauppaa hoidettavakseni, sanoo kauppias Mari Paalanen-Taskinen.

– Erityisesti kuitenkin mieltäni lämmittää vuoden asiakastyytyväisyys palkinto, sillä kaiken toimintamme peruskulmakivenämme on ollut tyytyväinen asiakas ja olemmekin kuunnelleet herkällä korvalla asiakkaitamme, jotta kauppamme olisi asiakkaidemme näköisiä. Uskon, että molemmat voitot saavutettiin sillä, että olemme jokaisessa kaupassa onnistuneet henkilökunnan kanssa puhaltamaan yhteen hiileen kaikille uudessa tilanteessa ja sitä myöten kehittämään ja viemään kauppoja eteenpäin, kertoo Paalanen-Taskinen.

Alueiden parhaat K-Market palkinnot menivät kauppiaille Espooseen, Vantaalle ja Mäntsälään. K-Market ketjuun kuuluu lähes 800 kauppaa ympäri Suomen. Oman alueidensa parhaita K-Marketeja palkittiin tammikuun aikana myös kolmessa muussa vastaavassa tilaisuudessa.

Lisätietoja ja kuvia palkituista pääsee katselemaan palkintosivuston kautta:

K-kauppias Mari Paalanen-Taskinen, p. 0400 854 756
K-Market-ketjun kauppiastoiminnanjohtaja Minna Leinonen, p. 050 502 3125

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi