Uuden ajan kyläkauppa avautuu Kuopion Pirttiin

Kuopion Pirtissä juhlitaan uuden K-Market Pirtin avajaisia koko loppuviikko. K-kauppiaat Keijo ja Saija Ollikainen leikkaavat nauhan torstaina klo 10 Pirtin koulun oppilaiden avustamana.

KESKO ALUETIEDOTE 26.1.2017

Hyvvee ruokoo ja lupsakkata palavelua jokkaiseen pirttiin

Lupaavat Keijo ja Saija henkilökuntineen asiakkailleen. He ovat rakentaneet K-Market Pirtistä täysiverisen ruokakaupan, josta löytyvät tarpeet niin arkeen kuin juhlaankin. ”Olemme saaneet tänne jo hyvän perusvalikoiman, mutta varsinainen työ alkaa kaupan etuovien avauduttua ja asiakkailtamme odotamme kovasti toiveita ja palautteita valikoimamme ja palveluidemme suhteen”, Ollikaiset kertovat.

”Meillä on laaja valikoima talossa paikan päällä paistettuja leipiä ja leivonnaisia. Uunimme ovat kuumana kaikkina aukiolon tunteina”, kertoo kauppias-Keijo. Suosittu Salaattibaari kuuluu K-Market Pirtin palveluihin.

Wanted: lähiruokaa!

”Panostamme kovasti lähiruuan valikoimiin ja etsimme lisää paikallisia tuottajien tuotteita kauppamme hyllyille. Perjantaiksi olemmekin saaneet lähituottajia kaupallemme kertomaan ja maistattamaan tuotteitaan, tervetuloa!”, kehottavat Keijo ja Saija.

Hakemuksia huipputyypeiksi tuli yli 100

K-Market Pirtin avoimiin työpaikkoihin, huipputyypeiksi, tuli hakemuksia yli 100 kpl. ”Työntekijöitä rekrytoimme seitsemän henkilöä. Saimmekin tänne kaupan alan todelliset huipputyypit, olen enemmän kuin ylpeä meidän työporukasta!”, kehaisee Keijo.

Lisäpalveluina K-Market Pirtissä on Veikkaus, RAY:n automaatti sekä Osta ja Nosta -käteisnostopalvelu. Kaupan pihasta löytyy runsaasti parkkipaikkoja ja Rinki-kierrätyspiste. Aukioloajat ovat arkisin klo 7-22, lauantaisin 9-20 ja sunnuntaisin 11-20.

Lisätietoja: K-kauppias Keijo Ollikainen, puh. 050 306 4233

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.