Uuden K-Market Visamäen kauppiaaksi Kimmo Itäaho

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 9.10.2017

Hämeenlinnan Visamäkeen Visamäentien ja Lahdensivuntien kulmaan avataan marraskuun lopussa uusi K-Market. K-Market Visamäen kauppiaaksi tulee Hämeenlinnassa jo ennestään neljää K-Marketia luotsaava Kimmo Itäaho (44).

"Asutusalueella, ammattikorkeakoulun ja yrityspuiston läheisyydessä sijaitseva K-Market palvelee mielenkiintoista ja monipuolista asiakaskuntaa. Rakennamme uuteen kauppaan alusta alkaen valikoiman, joka huomioi niin perheiden, työssäkäyvien kuin opiskelijoidenkin vaihtelevat tarpeet", K-kauppias Kimmo Itäaho kertoo.

K-Market Visamäki on kauppiasuransa tammikuussa aloittaneelle Kimmolle jo viides K-Market. Viiden kaupan pyörittämisessä avainasemassa on osaava henkilökunta.

"Ilman osaavaa henkilökuntaa tämä työ ei olisi mahdollista. Viiden kaupan pyörittäminen on haastavaa myös siksi, että samat ratkaisut eivät toimi kaikissa paikoissa. K-Market Visamäen avautuessa minulla on viimein kasassa koko viiden kaupan ja noin 30 vakituisen työntekijän paketti, jolloin pääsen hiomaan kokonaisuutta entistä paremmaksi", Kimmo sanoo.

Kimmolla on takana K-ryhmässä yli 20 vuoden työura, jolle kauppiasura oli luonteva jatkumo. "Kauppiasurassa kiehtoo se, että tässä työssä saa vapaasti toteuttaa ideoitaan asiakkaiden hurmaamiseksi yhä uudestaan ja uudestaan."

Kimmon perheeseen kuuluvat vaimon lisäksi 16- ja 18-vuotiaat lapset, jotka auttavat myös kaupan töissä silloin tällöin. Vapaa-ajalla viiden kaupan kauppias seuraa lasten harrastuksia, kuten käsipalloa, ja viimeistelee kesämökin rakennusurakkaa.

Kuva K-kauppias Kimmo Itäahosta on liitteenä.

Kimmo Itäahon K-Marketit Hämeenlinnassa:

• K-Market Karhitie (os. Karhitie 2)
  • K-Market Nuppola (os. Hattelmalantie 35)
  • K-Market Kanakouluntie (os. Kanakouluntie 15)
  • K-Market Ahvenisto (os. Korsutie 15)
  • 11/2017 avattava uusi K-Market Visamäki (os. Visamäentie 37)

K-kauppias Kimmo Itäaho, puh. 050 5685 122.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: