Uusi, paikallisille asiakkaille räätälöity K-Supermarket Juva avautuu

K-ryhmä aluetiedote 12.6.

Uusi K-supermarket Juva avautuu torstaina 15.6. klo 10. Kauppa vastaa entistä paremmin paikallisten asiakkaiden tarpeisiin. Kaupan kauppiaat ovat paikallisille tutut Tiina Poikolainen ja Seppo Niemi. He olivat aiemmin paikallisen K-Market Makupalan kauppiaina, mikä suljetaan K-Supermarketin avautuessa.

Kauppiaat toivottavat median edustajat lämpimästi tervetulleiksi tavallista parempaan ruokakauppaan, K-Supermarket Juvaan, 15.6. klo 9:30 alkaen.

K-Supermarket Juva saa ensimmäisten kauppojen joukossa uuden, ruoanlaittoon inspiroivan K-Supermarket-brändi-ilmeen. Kauppias Tiina Poikolaisen mukaan uudessa kaupassa panostetaan erityisesti tuoreosastoon, asiakaspalveluun sekä tuotteiden saatavuuteen.

Kauppiailla on takana jo neljän vuoden kauppiasura K-Supermarket Pihtiputaassa sekä K-Market Makupalassa. Henkilökunta siirtyy uuteen kauppaan K-Market Makupalasta. Uuteen K-Supermarketiin rekrytoitiin myös kuusi kaupan alan osaajaa lisää.

Tavoitteena Juvan paras ruokakauppa

Kauppias Tiina palasi takaisin kotiseudulleen Etelä-Savoon maaliskuussa, kun hän aloitti Sepon kanssa K-Market Makupalan kauppiaina. Seppo puolestaan on jo syntyjään juvalainen. Tiinan mukaan uudessa K-Supermarket Juvassa on vahva paikallisten tuotteiden tarjonta tuoretuotteista pakasteisiin.

”Juvalla on paljon lähi- ja pientuottajia, joten tuotteita on saatavilla laidasta laitaan. Käymme kaikki pientuottajien tarjoukset läpi ja pyrimme saamaan niistä mahdollisimman monia valikoimaan. Asiakaskyselyiden perusteella paikalliset tuotteet ovat myös asiakkaiden mieliin”, Tiina kertoo.

Asiakkaat voivat vaikuttaa valikoimaan

”Suoritimme alkukyselyn avajaisten lähestyessä, jonka perusteella saimme käsityksen siitä, mitä paikalliset asiakkaat haluavat valikoimaamme. Kuuntelemme toiveita myös avauksen jälkeen jatkuvasti”, Tiina toteaa.

Uusi kauppa on rakennettu myös ympäristö huomioiden energiapihiksi. Kaupassa on kauttaaltaan ympäristöystävällinen led-valaistus. Pakaste- sekä kylmätuotteet ovat energian säästämiseksi kansien tai ovien takana.

Uudessa K-Supermarket Juvassa on Postin, Veikkauksen ja RAY:n palvelut. Lisäksi samaan kiinteistöön avataan apteekki.

K-kauppias Tiina Poikolainen, puh. 050 536 4504

K-Supermarket

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi

Avainsanat: