Uusi K-Market Jyväskylän Nisulaan

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 20.2.2024

Jyväskylässä Pitkäkadun ja Nisulankadun kulmaukseen entiseen leipomorakennukseen remontoidaan tilat uudelle K-Marketille.

”Olemme etsineet jo pitkään Nisulasta paikkaa K-Marketille. Olemme iloisia, kun pääsemme aloittamaan uuden kaupan rakennustyöt”, Keskon Itä- ja Keski-Suomen aluejohtaja Jesse Kohonen kertoo. ”Muutostyöt on tarkoitus aloittaa kesällä, kun tilat vapautuvat.”

K-Marketin myyntiala tulee olemaan noin 500 m2 ja asiakaspysäköintiä varten tehdään rakennuksen viereen erillinen pihakansi, jossa on 20 pysäköintipaikkaa. Kaupan sisäänkäynti on katutasossa Pitkäkadun puolelta. Investoinnin arvo on yhteensä noin kolme miljoonaa euroa.

Lisätietoja: Keskon Itä- ja Keski-Suomen aluejohtaja Jesse Kohonen, puh. 040 572 4031, mail: jesse.kohonen@kesko.fi

Oman kylän kauppa K-Market on osa K-ryhmää. K-Market-ketjuun kuuluu lähes 800 kauppaa eri puolilla Suomea, Hangosta Nuorgamiin. Jokaisessa K-Marketissa toimii kauppiasyrittäjä, joka luo kaupan valikoiman ja palvelut asiakkaiden toiveiden mukaisesti niin, että on mahdollista poimia edullinen ostoskori. Kaikki K-Marketit ovat sitoutuneet kiusaamisvapaa vyöhyke -toimintatapaan. www.k-market.fi