Uusi K-Market Koulukadulle Uuteenkaupunkiin

Kesko investoi Uuteenkaupunkiin ja on solminut vuokrasopimuksen 1000 neliön liiketilasta keskustaan torin laidalle.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 8.6.2017

Koulukatu 3:n liiketilaan remontoidaan uuden ajan moderni lähikauppa, K-Market. Liiketila on noin 1000 neliötä ja sen muutostyöt alkavat 1.10.2017. Kaupan lisäksi kiinteistöön jää 300 neliötä vapaata liiketila vuokrattavaksi muuhun käyttöön. Kauppa on tarkoitus avata vuoden vaihteessa.

”Uusikaupunki on vireä ja kasvava paikkakunta, joten uusille palveluillekin on tarvetta. Haluamme K-ryhmänä olla mukana kehittämässä ja parantamassa palvelutarjontaa”, kertoo Keskon Lounais-Suomen aluejohtaja Olli Setänen.

Keskolla on myös muita hankkeita käynnissä Uudessakaupungissa. Ketunkalliontiellä sijaitsevassa K-supermarket Itäpoijussa tehdään tänä keväänä perusteellinen uudistustyö. Samassa yhteydessä kauppakiinteistöön rakennetaan noin 600 neliömetrin laajennus rakennuksen takaosaan. Uudistuksen on tarkoitus valmistua marraskuussa 2017.

Lisäksi käynnissä on uuden K-Marketin rakennustyöt Hiuntiellä. Hiuntien K-Marketin avajaisia vietetään joulun alla. Rantakadulla sijaitsevan K-Market Herkkusataman vuokrasopimus päättyy syksyllä.

Keskon Lounais-Suomen aluejohtaja, Olli Setänen p. 0500 536 421
Kiinteistö Oy Riva, Jussi Salin p. 0400 468 558