Uusi K-Market Noormarkku avautuu 12.4. klo 10.00

Uusi K-Market Noormarkku avautuu suurten avajaisten ja uuden kauppiasparin Jussi ja Katja Sippolan voimin 12.4. klo 10.00. Kauppa korvaa vieressä sijaitsevan K-Market Osterin. Avajaisia vietetään maistatusten, kakkukahvien ja ilmapallojen jakamisen merkeissä.

– Hienoa päästä vetämään uutta K-Market Noormarkkua. Kaupan nykyaikainen myymälätekniikka ja -kalusteet antavat loistavat lähtökohdat lähteä kehittämään Noormarkkuun uuden ajan palvelevaa lähikauppaa, kertoo kauppias Jussi Sippola.

Noormarkun uutta K-Marketia on rakennettu elokuusta 2017 lähtien K-Market Osterin viereiselle tontille. K-Market Noormarkku on ns. uusperustanta, joka korvaa kauppapaikkana K-Market Osterin. Kaupan noin 1200 neliön suuruiset rakennustyöt toteutti euralainen Ville Kauppi Oy. Uuteen kiinteistöön muuttaa myöhemmin myös apteekki. K-Market Osterin purkutyöt käynnistyvät lähiaikoina ja kiinteistön tilalle tulee pysäköintialue K-Market Noormarkun asiakkaille.

– K-Market Noormarkussa tulevat olemaan suuressa roolissa tuoretuotteiden tarjonta ja laatu. Kaupassa on palvelutiski sekä laaja irtopaisto tuotteiden valikoima. Lähi- ja paikallistuotteet ovat isosti esillä kaupan valikoimassa ja toivommekin rohkeasti yhteydenottoja valmistajilta ja tuottajilta, että heidän tuotteensa löytävät tiensä kaupan hyllyille, jatkaa Sippola.

Uusi K-Market Noormarkku työllistää kauppiaiden lisäksi kymmenkunta ruokakaupan osaajaa. Kauppa palvelee asiakkaitaan maanantaista lauantaihin klo 7–22 ja sunnuntaisin klo 10–22.

K-Market Noormarkun avajaisohjelma

Torstaina 12.4.
- Kaupan avaus klo 10.00
- Kakkukahvit 10.00-18.00
- Avajaistarjous: Porin poika-leipä veloituksetta sadalle ensimmäiselle asiakkaalle

Perjantaina 13.4.

- Maistatuksia, tuote-esittelyjä ja huipputarjouksia

Lauantaina 14.4.

- Porin Leivän konsulentti kaupalla kello 9-16
- Paula lehmä jakamassa makeisia lapsille tasatunnein 10-18

Osoite
Palotie 2, Noormarkku

K-kauppias Jussi Sippola, p. 050 572 8778
Keskon Lounais-Suomen aluejohtaja Olli Setänen, p. 050 053 6421

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi

Yrityksestä

K-ryhmän noin 43 000 hengen porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme kahdeksassa maassa. Autamme yli 1 800 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme maailman vastuullisin ruokakauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta.