Uusi K-Market Ruusu avautuu Turun keskustassa osoitteessa Puistokatu 7

K-Market Ruusua lähtee luotsaamaan kauppiaspariskunta Marko Mondolin ja Kaisa Lahtovaara-Mondolin. Kauppa avautuu marraskuun lopussa. Kauppiaspari jatkaa kauppiaina myös K-Market Rautatientorilla.

– Ihan uuden kaupan avaus on todella hauskaa ja innostavaa ja samalla suurempi kauppa mahdollistaa enemmän valikoimia ja lisätoimintoja. Avattavan kaupan tilat ovat yli kaksi kertaa suuremmat verrattuna toiseen kauppaamme K-Market Rautatientoriin, kertoo kauppias Marko Mondolin.

– Uuteen kauppaan työllistyy noin 15 kaupan alan ammattilaista, kertoo Mondolin.

Kauppiaspariskunnan visiona on olla alueen parhaiten palveleva uuden ajan ruokakauppa laajoin aukioloajoin. Kaupasta luodaan helpon ja nopean ostamisen moderni korttelikauppa.

– Kauppaan tulee paljon myös erityisesti lounasasiakkaille suunnattuja palveluja, sanoo Mondolin.

– Herkällä korvalla kuunnellaan asiakkaiden toiveet, jotka täytetään mahdollisimman hyvin. Tuoteuutuudet on myös tarkoitus kopata valikoimiin nopeasti, summaa kauppiaspariskunnasta Kaisa Lahtovaara-Mondolin.

Kauppiaspariskunta on toiminut K-kauppiaina vuodesta 2012. He aloittivat uransa K-Market Pernosta Turussa, josta he siirtyivät K-Market Kaarina Centeriin ja sieltä K-Market Rautatientorille.

K-kauppias Marko Mondolin, p. 050 306 4004

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi