Uusi K-Supermarket Nummen kaupunginosaan Turussa – kauppiaiksi Taina ja John Jansen

K-ryhmä tuo Turkuun uuden K-Supermarketin, joka avataan syyskuussa 2018. Kaupan nimeksi tulee K-Supermarket Nummenpakka. Uudessa kaupassa kauppiaina aloittavat Taina ja John Jansen.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 6.4.2018

Pitkään suunniteltu kauppapaikka rakentuu jo hyvää vauhtia ja kauppa on tarkoitus avata syyskuussa.

K-Supermarket Nummenpakka on loistavalla sijainnilla hyvien liikenneyhteyksien varrella Hakakadun, Hämeentien ja Tammitien kulmassa Nummen kaupunginosassa. Kaupan koko on 2 000 neliötä ja autopaikkoja tulee olemaan yli 100, osa paikoista on kätevästi parkkihallissa.

Kauppiaspari aikoo tuoda alueelle kaivatun ja palvelualttiin ruokakaupan, jossa ruokaosaaminen näkyy. Tuoretiskin liha- ja kalavalikoima, laaja valikoima sekä nopea asiointi ja asiakkaiden toiveet ovat keskeisiä kaupan suunnittelua ohjaavia tekijöitä. Viimeiset viisi vuotta Jansenit ovat toimineet K-Citymarket Porvoon kauppiaina.

”Nummenmäki on meille tuttu alue, paluumuutto Turkuun on todella mieluinen. Tuomme mukanamme vahvan ruokaosaamisen. Haluamme satsata uudessa kaupassamme paikallisiin tuotteisiin ja tuoda valikoimiin varsinaissuomalaisia lähituottajien tuotteita. Porvoossa meillä on ollut hyvät suhteet lähituottajiin, joten tuomme varmasti näitäkin herkkuja mukanamme myös uuteen kauppaan”, kertoo Taina Jansen.

Uusi kauppa korvaa nykyisen K-Supermarket Hannunniitun.

Lisätietoja: diplomikauppias Taina Jansen, puh. 040 505 1628

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.