Uusi K-Supermarket Pyynpää tarjoaa ”Ainasest aaningei”

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 9.10.2024

Rauman Sinkokadulla avataan torstaina 10.10. klo 10 häikäisevän upea ja uusi K-Supermarket Pyynpää. K-kauppiaana toimii Eveliina Lehto.

Kauppa avataan asiakkaille juhlallisesti nauhan leikkauksella, jonka suorittavat kauppiaan apuna Rauman kaupunginjohtaja Esko Poikela ja Keskon Länsi-Suomen aluejohtaja Jari Alanen.

”Kaupan slogan ”Ainasest aaningei” tarkoittaa, että kaupasta saa aina ideoita arkeen ja juhlaan”, suomentaa kauppias-Eveliina. ”Tervetuloa tutustumaan ja ihastumaan meidän hienoon kauppaan!”

Avajaisissa kakkukahveja, makkaratarjoilua ja kaupunkijunan kyydillä kauppaan

Uutta kauppaa juhlitaan koko loppuviikon eri teemoin: torstaina nautitaan kakkukahveja ja palvelutiskillä maistatetaan tuotteita. Lauantaina on maksalaatikkopäivän jatkot sekä makkaratarjoilua. Lauantaina avajaiset huipentuvat lastenpäivään, jolloin kaupunkijuna kuljettaa juhlakansaa keskustasta kaupalle ja takaisin, lisäksi mukana on pelle ja sään salliessa pomppulinna.

K-Supermarket Pyynpää on tehty asiakastoiveita ja henkilökunnan näkemyksiä kuunnellen. ”Kauppa on helppokulkuinen, nykyaikainen, valoisa ja selkeä. Tästä tuli juuri sitä, mitä toivottiin”, Eveliina hehkuttaa. ”Meille on tärkeää, että asiakas näkee heti kauppaan tullessaan, mistä mitäkin löytää.”

Hulppea valikoima sopivaan hintaan

Runsas hedelmä- ja vihannesosasto sekä kylkiäisenä komea kukkavalikoima ottavat asiakkaat vastaan ja Rauman hienoin sekä laajin paistopiste paistaa leipiä ja leivonnaisia jokaisena aukiolon päivänä. Palvelutiskistä saa liha- ja kalavalikoiman lisäksi oman savustamon kalatuotteita ja kaupan oma Köökk valmistaa lounasannoksia, täytettyjä patonkeja ja välipaloja suoraan tiskiin. ”Asiakastoiveita oman keittiön valikoimista otetaan vastaan”, Eveliina vinkkaa. ”Meillä on saatu palvelutiskille niin kovat tekijät, että kannattaa hyödyntää heidän ammattitaitoaan.” Asiakkaiden kovasti arvostama Salaattimestarin salaattibaari on löytänyt paikkansa kaupasta. Herkuttelumaailma on iso, sieltä löytyvät mm. makeiset, irtokarkit, pähkinät, snacksit ja mocheille on oma pakastin. ”Meillä on myös Arnoldsin donitsit valikoimissa ja niiden myyntiteline on tosi makea.” Juomaosastolla on laajat valikoimat myös pienpanimotuotteita. ”Meillä on hulppea valikoima tuotteita sopivaan hintaan. Tilaa löytyy vielä asiakastoiveiden toteuttamiseenkin.” Kassalinjasto eli Kasöörin tilat on tehty niin, että niissä on nopea asioida, palvelukassojen lisäksi löytyy myös neljä itsepalvelukassaa. Kaupassa on huomioitu lapsiperheiden asiointien helpottaminen, tarjolla on erilaisia ostoskärryjä ja potkumopoja, joilla ostosreissut sujuvat mukavasti.

Hakemuksia kaupan työpaikkoihin tuli yli 250

”Hakemuksia tuli Pyynpään työpaikkoihin yli 250 ja niistä valittiin haastatteluihin 60 henkilöä. Hakijat olivat kovatasoisia kaupan alan ammattilaisia ja saimmekin tänne mahtavan 20 henkilön tiimin tosi sitoutuneita tekijöitä”, Eveliina iloitsee. ”Jo tässä lyhyessä ajassa olemme virittäytyneet yhteiseen tahtotilaan, että teemme tässä Rauman parasta ruokakauppaa!”

K-Supermarket Pyynpäästä saa lisäpalveluna Postin ja Budbeen pakettiautomaatit, kaupan pihalla on K-Latauksen latauspisteet ja Otto-automaatti. Verkkokaupan palvelut tarjoaa K-Nouto ja marraskuussa myös Woltin kotiinkuljetuspalvelut.  Aukioloajat ovat maanantaista lauantaihin klo 6.30 – 23.00 ja sunnuntaisin klo 8.00 – 23.00.

Lisätietoja: Diplomikauppias Eveliina Lehto, puh. 044 501 1131, mail: eveliina.lehto@supermarket.fi

K-Supermarket-ketjun yli 250 kauppaa ovat jokainen tavallista parempia ruokakauppoja, joissa asioiminen on inspiroivaa ja vaivatonta. Kauppojen laajat valikoimat tarjoavat ainekset niin arjen edullisiin arkiruokiin kuin vaativammankin kotikokin tarpeisiin, kunkin kaupan asiakkaiden paikalliset toiveet huomioiden. Vuonna 2024 K-Supermarket juhlii 30-vuotista taivaltaan, ja kutsuu kauppiaidensa kanssa kaikki suomalaiset kokoontumaan yhdessä hyvän ruoan äärelle – siispä ”Syömään”! k-ruoka.fi/k-supermarket