Vaasan Raastuvankadun Neste K -asema saa uuden kauppiaan – Atte Hyrkäkselle jo toinen asema Vaasaan

KESKO ALUETIEDOTE 5.1.2017 KLO 14:15

K-kauppias Atte Hyrkäs luotsaa jatkossa Vaasan Neste K Raastuvankatua. Tämän lisäksi Hyrkäs isännöi Vaasassa myös Neste K Sairaskodinkatua. Raastuvankadulle on uuden kauppiaan myötä luvassa remonttia ja rekrytointeja.

K-kauppias Atte Hyrkäs, 29, on aloittanut Neste K Raastuvankadun kauppiaana Vaasassa. Vaasalainen asiakaskunta on miehelle jo tuttua, sillä tasan vuosi sitten vuoden 2016 alussa Hyrkäs aloitti kauppiasuransa Neste K Sairaskodinkadulla. Kauppiaana asemilla toimii myös puoliso Piia Hyrkäs, 28.

– Meille yksi tärkeimpiä toimintaperiaatteita on positiivisen ja iloisen ilmapiirin luominen, joka näkyy asiakaspalvelussa ja työilmapiirissä. Tavoitteenamme onkin, että jokainen asiakas lähtee meiltä hymyssä suin ja töihin on mukava tulla, kertoo Atte Hyrkäs liikenneasemanansa visiosta.

Luvassa remontti ja liiketoimintakonseptin uudistus

Neste K Raastuvankadulle tehdään kevään aikana kiinteistön perusteellinen remontti ja konseptiuudistus. Uudistus keskittyy erityisesti asemaan miljöön ja ruokatarjonnan parantamiseen. Hyrkäs lupaa, että uudistuksista huolimatta asemilla tulee säilymään edelleen asemalle ominainen tuoreen leivän, pullan ja kahvin tuoksu.

– Tulevan uudistuksen myötä Neste K Raastuvankadusta saadaan kaupungin ydinkeskustaan uuden aikakauden ja täyden palvelun liikenneasema, kertoo Hyrkäs.

– Uudistuksessa panostamme erityisesti kahvilan palveluihin ja ruokakaupan valikoimaan, johon kartoitamme myös paikallisia tuotteita. Pidämme tärkeänä ylläpitää ja kehittää monipuolista take away -tyyppisten lounastuotteiden valikoimaa, jotta asemamme palvelisi mahdollisimman monipuolista asiakaskuntaa, sanoo Hyrkäs.

– Asiakkailta saatu palaute ja tarpeet koskien valikoimaa sekä palveluita ovat yksi keskeisimpiä ohjenuoriamme kauppiaina. Erityisesti nyt näin liikenneaseman uudistuksen kynnyksellä huomioimme asiakastoiveet erittäin tarkasti, kertoo Hyrkäs.

Henkilökuntaa kasvatetaan

Atte Hyrkäs on kotoisin Lapista, Ylläksen juurelta ja muuttanut pohjanmaalle Vaasaan 2007. Piia Hyrkäs on kotoisin Vaasasta. Atte Hyrkäs on koulutukseltaan merkonomi ja Piia liiketalouden tradenomi; pääaine taloushallinto ja sivuaineena johtamisen opinnot.

Neste K Raastuvankadun ammattitaitoinen henkilökunta jatkaa uusien kauppiaiden kanssa. Raastuvankatu työllistää tällä hetkellä noin neljä henkilöä, mutta Hyrkäksen tarkoituksena on vahvistaa tiimiä uusilla rekrytoinneilla. Neste K Sairaskodinkatu työllistää noin kymmenen henkilöä kausivaihtelusta riippuen.

Tavoitteena 100 Neste K -aseman verkosto

Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin 100 Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

K-kauppias Atte Hyrkäs, p. 040 065 1496
Mikko Paukkonen, Ketjujohtaja, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.