Veljekset kolmen töölöläisen K-Marketin kauppiaiksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.2.2020

Veljekset Kristian Arala ja Daniel Achander ottavat kauppiasvastuun kolmesta töölöläisestä K-Marketista ja samalla he aloittavat kauppiasuransa. K-Market Runski ja Meclu siirtyvät heille maaliskuun alusta ja uusi K-Market Museokatu huhtikuun lopussa, jolloin kauppa avataan.

Innostusta ja jännitystä on ilmassa, kun odotetaan kauppiasuran alkua

”Kauppiaan saappaisiin astuminen Töölössä tuntuu toiveiden täyttymiseltä ja jokseenkin luontevalta, koska olemme työskennelleet juuri Töölössä ja muualla kantakaupungissa eri kaupoissa” kertovat Kristian ja Daniel. Viimeisimpänä Kristian suoritti kauppiasharjoittelun K-Market Katajannokalla. Daniel siirtyy kaupan työhön luottotieto- ja markkinointiyrityksen asiakkuuspäällikön tehtävistä. ”Haluamme kiittää kasvattajakauppias Juuso Hemminkiä tuesta ja valmennuksesta kauppiaskoulutuksen aikana.”

Kovaan kilpailutilanteeseen Töölössä on veljesten vastaus hyvä asiakaspalvelu, ruokaosaaminen ja laadukkaat raaka-aineet. ”Lisäämme lähi- ja pientuottajien tuotteita valikoimiin, panostamme tuoreosastoihin ja kasvatamme luomu- ja vegaanituotteiden valikoimia”, suunnittelevat kauppiasveljekset. ”Kauppamme valikoimat muokataan töölöläisten näköisiksi ja haluammekin olla asiakkaillemme luottolähikauppa.”

Vastuullisuutta näissä kolmessa K-Marketissa toteutetaan arjen teoin. Hävikkituotteet toimitetaan ruoka-apuun ja kaupoissa otetaan käyttöön CO2-vapaa sähkö. Kristian ja Daniel henkilökuntineen haluavat olla yhteisönsä arjessa mukana ja etsivät sopivaa yhteistyökohdetta alueen nuorisotoiminnasta.

Vapaa-aika menee molemmilla kauppiailla hyvin pitkälti vaimon ja pienten tyttärien kanssa touhutessa. Harrastuksiimme kuuluu muun muassa kuntosalilla käynti, sulkapallon pelaaminen ja ulkoilu perheiden kanssa.

K-kauppias Kristian Arala, puh. 050 553 6303

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun oman kylän kauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi