Virpi Salminen ja Harri Pitkänen Neste K Lapintuulen kauppiaiksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 27.10.2020

Virpi Salminen ja Harri Pitkänen aloittavat Kemin Neste K Lapintuulen kauppiaina joulukuun alusta.

Haave yhdessä yrittämisestä toteutuu

Virpi ja Harri tunnustavat haaveilleensa jo useamman vuoden, että pääsisivät yhdessä yrittäjiksi: ”Haave toteutuu nyt hyvässä konseptissa ja vahvan ketjun tukemana”, he iloitsevat.

”Odotamme innolla pääsyä kauppiaiksi Neste K Lapintuuleen. Asiakkaat ja heidän toiveensa sekä henkilökunnan viihtyvyys ja se, että voimme tarjota heille mahdollisuuden onnistua työssään, ovat meille tärkeitä asioita”, linjaavat uudet kauppiaat.

Lapintuulessa Virpi ja Harri panostavat siisteyteen, palvelun laatuun ja laadukkaisiin ruokatuotteisiin. Kauppiasyrittäjinä he voivat vaikuttaa siihen, että valikoimissa ja ravintolan keittiössä on kotimaisia vastuullisesti tuotettuja elintarvikkeita sekä paikallisia tuotteita.

”Koko toiminnassamme otamme huomioon kierrätettävyyden ja ympäristöystävällisyyden. Haluamme olla mukana Kemin yrityselämässä tukemassa paikallisia nuoria saamaan kokemuksia työmahdollisuuksien muodossa.”

Virpi Salminen on toiminut aikaisemmin K-kauppiaana K-Marketissa Heinävedellä ja K-Supermarket Lutakossa Jyväskylässä. Harrin tausta on tekniikassa, hän on aikaisemmalla työurallaan ollut suunnittelemassa niin matkapuhelimia kuin paperikoneen komponentteja.

Vapaa-ajalla luonto kutsuu

Työn vastapainona Virpi ja Harri viihtyvät luonnossa. ”Lapin tuntureilla vaeltaminen on lähellä sydäntämme. Olemme liikkuneet myös aktiivisesti matkailuautolla pitkin Suomea”, he kertovat. Kemiin muuttavat mukana bengalikissapojat Nalle ja Kingi sekä tanskandoggi Nero. ”Lemmikit pitävät huolen siitä, että kotonakin riittää huisketta ja aktiviteettia työpäivän päätteeksi.”

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille.

K-kauppias Virpi Salminen, puh. 040 1923 133
K-kauppias Harri Pitkänen, puh. 045 214 6737