Ylläksen kasvatti Pirre Mahlberg kauppiaaksi K-Market LevinPoroon

Pirre Mahlberg aloittaa K-kauppiasuransa K-Market LevinPorossa 1.9. alkaen. Kauppaa Mahlberg aikoo hoitaa kädet saveen -mentaliteetilla. Palvelujen määrää kaupassa pyritään kasvattamaan.

– Aivan kuin kotiin palaisi, vaikka Levi tunturina on minulle täysin uusi. Minä kun olen Ylläksen tyttöjä, kertoo kauppias Mahlberg.

– Kauppaan on helppo astua kauppiaaksi. Kauppiasurasta luopuvat nykyiset K-kauppiaat, Minna ja Ismo ottivat minut töihin K-market LevinPoroon jo elokuun ajaksi tutustumaan paikkoihin ja ihmisiin, kertoo Mahlberg.

– Olen siis vähitellen saanut hyvän kokonaiskuvan LevinPorosta ja sen asiakkaista. Levi alueena on vähitellen hanskassa. Asiakkaidenkin joukosta on jo löytynyt jokapäiväisiä tuttuja, sanoo Mahlberg.

LevinPorosta tulee kehittyvä nykyajan lähikauppa

– Ruokakauppaan pyrin rakentamaan hyvän ja laadukkaan valikoiman. Haluan viestiä sekä paikallisille että ohikulkeville asiakkaille omilla kasvoillani ja kertoa K-Market LevinPoron olevan koko ajan kehittyvä moderni lähikauppa, sanoo Mahlberg.

– Pidän työn tekemisestä myymälässä. Samalla pääsee juttelemaan asiakkaiden kanssa. Haluan, että he tuntevat minut LevinPoron kauppiaana ja kokevat, että todella vastaan heidän tarpeisiinsa. Ruoan verkkokauppaa aion myös kehittää tulevalla talvikaudella. Aion vastata siitä henkilökohtaisesti, että ruokaa voi tilata verkkokaupasta joka päivä kotiin tai mökille toimitettavaksi Levin alueella, lupaa Mahlberg.

Palveluja pyritään lisäämään

Jatkossa K-market LevinPoro on auki päivittäin. Kaupan lisäpalvelut ovat asiakkaiden saatavilla kaupan aukioloaikojen puitteissa. Kaupan palveluihin kuuluu mm. Matkahuollon ja Schenkerin pakettipalvelut sekä Osta&Nosta -käteisnostopalvelu. Kauppias lupaa lisätä palvelujen määrää kaupassa mahdollisuuksien mukaan.

– Toivottavasti jonain päivänä meiltä voisi noutaa ja lähettää Postin paketteja, sekä tilata Alkon valikoimaa kaupastamme noudettavaksi, sanoo Mahlberg.

Asiakkaat uusi kauppias toivottaa rohkeasti juttusille ja esittävän toiveita valikoimien tai palvelujen suhteen.

– Pyrin tapaamaan kaikki K-market LevinPoron yritysasiakkaat henkilökohtaisesti syksyn aikana, jotta kaikki aikaisemmat palvelut hoituvat yhtä hyvin kuin aiemminkin, sanoo Mahlberg.

– Henkilökunnalle toivotan mahtavia hetkiä työssä ja toivottavasti saan luotua kaikille onnistumisen tunteita työssä. Haluan opettaa mahdollisimman paljon henkilökunnalleni omista kokemuksistani ja myös samalla oppia myös heiltä. Pidän kovasti kehittämisestä ja uudistamisesta, joten toivon että tehdään sitä yhdessä hyvällä fiiliksellä, sanoo Mahlberg.

K-kauppias Pirre Mahlberg, p. 044 505 1282

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi