Antti Valkeapää K-Rauta Huittisten ja K-Rauta Sastamalan kauppiaaksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.11.2022

Huittisten ja Sastamalan K-Raudat saavat uuden kauppiaan, kun Antti Valkeapää ottaa yrittäjävastuun asiakkaiden palvelusta torstaina 1. joulukuuta. Valkeapää jatkaa myös K-Rauta Nokian kauppiaana.

Antti Valkeapää on toiminut noin kaksi vuotta K-Rauta-kauppiaana Nokialla ja sitä ennen, vuodesta 2016 lähtien hän toimi kaupan myyntipäällikkönä vastaten yritysasiakasmyynnistä. Sastamala on kauppiaalle entuudestaan tuttu paikkakunta, koska siellä alkoi ura K-ryhmässä, kun hän tuli myyjäksi silloiseen Sastamalan Rautiaan vuonna 2013.

Kauppias Valkeapää pitää työtään kiehtovana. ”Työ vaatii jatkuvaa hereillä oloa ja valmiutta reagoida välittömästi muutoksiin tarpeen mukaan. Suomen johtavassa rautakauppaketjussa kauppiaalle on taustalla monenlaisia tukitoimintoja ja ketjun näkyvyys. Mutta ennen kaikkea yhteistyö henkilökunnan ja asiakkaiden kanssa tekee työpäivistä mielenkiintoisia.”

Yhteiskuntavastuun kantaminen tärkeää

Antti Valkeapää pitää tärkeänä, että hän voi kauppiaana osallistua myös yhteiskuntavastuun kantamiseen työllistämällä ja kouluttamalla henkilökuntaa. Myös yhteistyö oppilaitosten kanssa on oleellinen osa toimintaa ja tutustuttaa nuoria työelämään.

Huittisten, Sastamalan ja Nokian K-Raudat palvelevat kuluttajia ja yritysasiakkaita. ”Hyvän ja sujuvan asiakaspalvelun taustalla ovat tyytyväinen henkilökunta, toimivat prosessit sekä ajantasaiset myymälät ja tuotevalikoimat. Näihin asioihin kiinnitämme paljon huomiota, ja kuuntelemme mielellämme asiakkaiden toiveita palvelun ja valikoimien kehittämiseksi”, kauppias Valkeapää sanoo.

”Tervetuloa kaupoille ja vaihtamaan kuulumisia nykyiset ja uudet asiakkaat. Lupaan henkilökuntani kanssa kehittää myymälöitämme, jotta asiointi olisi nykyistäkin sujuvampaa.”

Nokian, Sastamalan ja Huittisten K-Raudat työllistävät yhteensä noin 25 henkilöä vakituisesti.

Kotimainen puutavara kauppiaan suosikki

Omiksi suosikikseen K-Raudan valikoimista kauppias valitsee kotimaisen puutavaran ja puupohjaiset levyt.

Antti Valkeapään perheeseen kuuluvat sairaanhoitajana työskentelevä vaimo Satu sekä lapset, 9-vuotias tytär Menna ja 7-vuotias poika Anton. ”Oma harrastus ja intohimo on kuntoilla monipuolisesti. Ja muutoin vapaa-aika vietetään perheen kanssa.”

Lisätietoja: K-kauppias Antti Valkeapää, puh. 044 757 0003, antti.valkeapaa@k-rauta.fi

Me K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 123 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-Rauta.fi